Κεφάλαιο 17ο

260 40 40
                                    

Taehyung's POV:

•Τρεις μέρες μετά•

Ώρα: 8:30 μ.μ

Βρισκόμαστε στο σπίτι του Hoseok και πίνουμε κρασί.

Ήταν μια πολύ κουραστική μέρα στη σχολή.

Ο Jin μετά από εκείνο το περιστατικό στο club με αποφεύγει.

Καλά,δεν θα κάτσω να σκάσω κιόλας.

Έχω και τον Jungkook για αντάλλαγμα.

Του έστειλα μήνυμα,μου απάντησε,όμως εδώ και τρεις μέρες τον γράφω κανονικότατα,γιατί σκέφτομαι πως να διαχειριστώ την κατάσταση μαζί του.

Πρώτη φορά μου συμβαίνει αυτό.

Συνήθως από την πρώτη κιόλας μέρα τους παρατάω,αν δεν μου κάνουν.

Αυτός όμως φαίνεται λιγάκι διαφορετικός από τους άλλους και θέλω να τον παιδέψω παραπάνω.

Είναι πολύ αθώος και γλυκός για τα μάτια μου και κάτι τέτοιοι με τρελαίνουν αφάνταστα.

Ακόμη δεν έβαλα σε ακριβή εφαρμογή το σχέδιό μου με τον Namjoon,εφόσον εμφανίστηκε ο Jin,όμως τώρα ήρθε η ώρα να το κάνω.

Έτσι,μπαίνω στο Instagram και απαντώ στο μήνυμα του Jungkook.

Όπως είπε και ο Namjoon θα πάω με τα νερά του και θα του κάνω γλύκιες.

Έτσι το επόμενο Σάββατο δεν θα έχει αντίρρηση να βγούμε.

Εκεί να δει πόσο ωραία θα περάσει.

Άλλωστε δεν είμαι και κανένας πρωτάρης στο σεξ,οπότε λογικό να το διασκεδάσει,πόσο μάλλον αν με έχει ερωτευτεί.

Θα έχει τόσο πλάκα όταν θα βλέπω το όμορφο πρόσωπό του να με παρακαλάει να συνεχίσω,ενώ εγώ θα τον πετάξω μαζί με τους προηγούμενους.

Βέβαια αν είναι καλός,θα τον έχω γενικότερα στον νου μου.


-Με τρομάζεις λίγο Kim Taehyung και δεν μας βλέπω να βγαίνουμε το Σάββατο. :):):)

Θα σε κάνω να θελήσεις Jeon Jungkook.

Λοιπόν,αρχικά ας αλλάξω το ψευδώνυμό του,ώστε να υπάρχει περισσότερη οικειότητα μεταξύ μας και θα τον αφήσω να διαλέξει ψευδώνυμο και για εμένα.


Ο χρήστης kimtaehyung άλλαξε το ψευδώνυμό σας σε sweetiekookie💕


-Εμ γιατί μου άλλαξες ψευδώνυμο;; ://

-Νόμιζα πως θα σου αρέσει.Σκέφτηκα πως είναι καλό να έχουμε περισσότερη οικειότητα μεταξύ μας,εφόσον θα βγούμε το Σάββατο. :*

Omegle | Taekook Where stories live. Discover now