Taehyung's POV:
Ώρα: 11:00 π.μ
Εκεί που κοιμόμουν ήρεμος,ακούω ένα κινητό να χτυπάει και με αναγκάζει να ξυπνήσω.
Βλέπω πως ήταν το κινητό του Yoongi και βλέπω στην οθόνη το όνομα 'Jennie'.
Αν μάθει ο Jimin ότι στη δουλειά του αγοριού του είναι μια σπαστικιά που του κολλάει,δεν νομίζω να του αρέσει και πολύ..
Πριν προλάβουν να ξυπνήσουν οι υπόλοιποι,κλείνω την κλήση και βάζω την ένταση στη σίγαση.
Μετά από μερικά λεπτά,βλέπω τα παιδιά να ξυπνάνε και τους χαμογελάω πλατιά.
"Καλημ–ΑΑΑΑ!" λέω τρομαγμένος,καθώς βλέπω την κατάσταση του Namjoon,η οποία δεν έχει αλλάξει καθόλου από χθες.
"Τι συμβαίνει;;;" ρωτάει εκείνος και κοιταζόμαστε με τους υπόλοιπους.
"Δεν ξέρω αν ήταν ληγμένος ο αστακός ή αν ήθελαν να σε στείλουν μια ώρα αρχύτερα,αλλά σίγουρα έκανε καλή δουλειά στο να γίνεις πιο άσχημος." λέει ο Yoongi και τον κοιτάζουμε,μη μπορώντας να πιστέψουμε τα πικρόχολα λόγια του.
"Ακόμη είμαι χάλια..;;" ρωτάει απελπισμένα ο Namjoon και γνέφουμε θετικά,με δισταγμό.
"Δεν υπάρχει άλλη λύση,πέρα από το να σε πάμε σε κάποιο νοσοκομείο εδώ κοντά.Δεν γίνεται να σε αφήσουμε έτσι!" λέει ο Jin και συμφωνούμε όλοι,εκτός του Yoongi.
"Αυτό ήταν πού θα φεύγαμε κατευθείαν για Busan;!;!Πάλι καθυστερούμε,επειδή ο Namjoon είναι παπάρας!" αποκρίνεται ο Yoongi και τον χτυπάω στο μπράτσο,εκνευρισμένος από τη συμπεριφορά του.
"Μην νοιάζεσαι τόσο για τους φίλους σου,θα πάθεις τίποτα.Ηλίθιε.." το τελευταίο το λέω σιγανά,για να μην με ακούσει.
"Αν δεν νοιαζόμουν,δεν θα βιαζόμουν να φτάσουμε στη Busan για να βρούμε τον Hoseok και τον Jungkook.Σκέψου πριν μιλήσεις βλάκα!" απαντάει,στριφογυρίζοντας τα μάτια του και δεν απαντώ.
Ίσως εν μέρει να έχει ένα δίκιο,όμως δεν μπορούμε να αφήσουμε τον Namjoon να κυκλοφορεί σε αυτήν την κατάσταση.
"Για να μην αρχίσουν οι καυγάδες,Jin hyung πάμε στο κέντρο.Όλο και κάποιο νοσοκομείο θα υπάρχει." λέει ο Jimin και αφού ισιώσουμε τις θέσεις μας και βολευτούμε,ξεκινάμε με προορισμό το κέντρο της πόλης.
{...}
Παρκάρει ο Jin στο πάρκινγκ ενός νοσοκομείου που βρήκαμε και προχωράμε προς την είσοδο.
BINABASA MO ANG
Omegle | Taekook
Fanfiction~TAEKOOK FANFICTION~ Όπου ο Jungkook είναι ένας απελπισμένος 23χρονος και ψάχνει το άλλο του μισό... •Jeon Jungkook:23 χρονών.Δεν είχε ποτέ του σοβαρή σχέση,παρά μόνο κάποια one night stand με άτομα του ίδιου φύλου.Ψάχνει τον έρωτα της ζωής του σε δ...