Κεφάλαιο 22ο

230 40 35
                                    

Taehyung's POV:

Φτάνω στο σπίτι του Namjoon και παρκάρω το αυτοκίνητό μου στο γκαράζ του.

Βγαίνω φουριόζος από το αυτοκίνητο και πλησιάζω την πόρτα της εισόδου.

Χτυπάω έντονα και ασταμάτητα το κουδούνι του,περιμένοντας μια απάντηση.

Τελικά,μετά από 10 λεπτά,ανοίγει την πόρτα φορώντας μόνο μια πετσέτα γύρω από τη μέση του.


"Τι έγινε ρε Tae;;Με τον Jungkook δεν θα έπρεπε να είσαι;;" ρωτάει ψιθυριστά και παρατηρώ τη νευρικότητα που τον κυριεύει.

"Όπως το είπες.Θα έπρεπε.Αλλά ο μαλάκας δεν κατέβηκε ποτέ." απαντάω και τον σπρώχνω,περνώντας στο εσωτερικό του σπιτιού.


Τότε νιώθω το χέρι του Namjoon να τραβολογάει το δικό μου,προσπαθώντας να με βγάλει ξανά έξω από το σπίτι.


"Ρε μαλάκα Tae,δεν είμαι μόνος στο σπίτι.Έχω πρόσωπο και μας έκοψες." λέει ξενερωμένος και στριφογυρίζω τα μάτια μου.

"Μπορεί να περιμένει.Έχω σοβαρά θέματα και πρέπει να ξεσπάσω κάπου!"

"Και είναι ανάγκη να ξεσπάσεις τώρα,στο σπίτι μου,σε εμένα;!;!Πάνε στον υπαίτιο που του αξίζει κιόλας!"

"Βάζεις πιο πάνω την καύλα σου από εμένα;!;!" γρυλίζω σιγανά,κοιτώντας τον με μίσος στα μάτια.

"Ε ρε γαμώτο σου.Περίμενε!" λέει και σηκώνεται βιαστικά,κατευθυνόμενος προς το δωμάτιο που λογικά η κοπέλα θα περίμενε.


Μετά από λίγο,βλέπω τον Namjoon να συνοδεύει μια κοπέλα κοντά στο ύψος του,πολύ εντυπωσιακή και όμορφη,προς την πόρτα.

Εφόσον τη χαιρέτησε με ένα φιλί,πλησιάζει ξανά προς το μέρος μου και κάθεται σε έναν καναπέ.


"Θα μου χρωστάς χάρη μετά από αυτό.Λέγε τι έγινε." αποκρίνεται σοβαρά και εγώ κλείνω τα μάτια μου για να ηρεμήσω από τα νεύρα που με καταβάλλουν,καθώς σκέφτομαι όλα αυτά που έγιναν.

"Όπως σου είπα θα έβγαινα με τον Jungkook.Έφτασα στην ώρα μου κάτω από το σπίτι του και τον περίμενα σαν μαλάκας για περίπου μιάμιση ώρα.Όση ωρα τον περίμενα,τον έπαιρνα τηλέφωνο,χτυπούσα το κουδούνι του,αλλά δεν πήρα απάντηση.Και επειδή εκνευρίστηκα ήρθα για να σ'τα πω." λέω μονομιάς και επικρατεί απόλυτη ησυχία.


Μετά από λίγο,ο Namjoon ξεσπάει σε τρανταχτά γέλια,κάνοντάς με να εκνευριστώ ακόμη περισσότερο.

Omegle | Taekook Where stories live. Discover now