Rozdział 16

790 41 5
                                    

Hyunjin obudził mnie a ja ledwo co wstałam postanowiłam od razu się przebrać dzięki czemu połowa sukcesu za mną. Gdy wybrałam ubrania poszłam do łazienki i tam umyłam zęby oraz przebrałam się.

 Gdy wybrałam ubrania poszłam do łazienki i tam umyłam zęby oraz przebrałam się

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Wyszłam z łazienki i skierowałam się do salonu gdzie siedziała połowa zespołu. Gdy tylko usiadłam na kanapie Felix zaczął przynosić talerze z tostami. Od razu po zjedzeniu wyszliśmy z mieszkania. Weszliśmy do kawiarni po kawę którą stawił Hyunjin i poszliśmy do JYP.
Gdy byliśmy już na miejscu nikogo jeszcze nie było a my skierowaliśmy się do windy.

-Jak wy to robicie, że tak wcześnie wstajecie i macie energię?-zapytałam jakbym dalej spała

-Czasami sami się zastanawiamy ale też często wyglądamy jak ty teraz-odpowiedział Changbin a my się zaczęliśmy śmiać

-Dziękuje za szczerość-w tym momencie wyszliśmy z windy i poszliśmy na salę

Odłożyliśmy kawy i zaczęliśmy od rozciągania się. Chłopcy po rozciąganiu zaczęli uczyć mnie układu do Miroh i nie był jakiś bardzo trudny więc dawałam radę leczy gdy zaczęli mnie uczyć Double Knot to wtedy nie powiem ale się pogubiłam.

Nadeszła godzina 23:40 a my dopiero wychodziliśmy ze studia. Gdy byliśmy w dormie ja wzięłam szybki prysznic i padłam a miało mnie to czekać przez cały miesiąc. Ja to wiem w co się wpakować ale chociaż chłopcy się cieszą, że spędzam z nimi czas.

Czy z przyjaźni może wyjść coś więcej?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz