04.11.2024
Tür: Dram, Aksiyon, Aşk.
KALBİMDE PARMAK İZİN VAR
1. Bölüm: "Söz."
🌷
"Yayına girmemize son 10 saniye."
Stüdyoda yankılanan ses üzerine, bakışlarım karşımdaki küçük ekrandan kendimi buldu. Makyajdan sorumlu kızın, sarı perçemlerimi düzeltişini sakin bakışlarımla izlerken, son haberleri sunup gitmek için sabırsızlanıyordum.
Her nedense bugün içimde bir sıkıntı vardı.
Son 15 dakika kaldığını kendime hatırlatarak 5'ten geriye saymakta olan kamera ekibine odaklandım.
Yanımdaki kız alelacele bir şekilde işini bitirip kameranın görüş açısından çıkarken, ona teşekkür etmeyi ihmal etmedim. Sıradaki haberin yazılı olduğu prompter, şimdi sunacağım haberin bir trafik kazasıyla ilgili olduğunu söylerken; kanalın giriş müziği stüdyoda yankılandı.
"Yayındayız!"
Bakışlarım yeniden kamerayla buluşurken, belli belirsiz bir tebessümle konuşmaya başladım. "Bültenimize üzücü bir haberle devam ediyoruz... Maalesef yine bir trafik kazasıyla karşı karşıyayız. Dün gece 3 sularında, İstanbul-İzmir yolunda ilerlemekte olan bir araç, direksiyon hâkimiyetini kaybedip yoldan çıkarak şarampole yuvarlandı. Civardan geçmekte olan tır şoförünün yaptığı ihbarla olay yerine intikal eden inceleme ekipleri, aracın içinde kimliği tespit edilemeyen bir erkek ve kadınla birlikte; aracın yaklaşık 5 metre uzağında 9 aylık bir bebeğe rastladı. Araçtan indirilmiş olduğu düşünülen bebek, kazadan kurtulan tek kişi oldu."
Haberle ilgili VTR ekrana yansırken, habere karşı duyduğum üzüntüyle, ekranda beliren muhabirin söyleyeceklerine odaklandım. Olay mahallindeydi. Ve havaya bakılırsa, kaydı sabaha karşı almış olduklarını anlamak zor değildi.
"...Malum kaza tam olarak bu noktada meydana geldi. Olay yeri inceleme ekibinin gün ağarıncaya dek süren inceleme çalışmaları sonucunda, bir kısmı yanan aracın plakasının sahte olduğu ortaya çıkarken; araçtaki kadın ve erkeğin kimliği maalesef henüz tespit edilemedi..."
Kamera parçalanmış bariyerleri ve hemen ardından şarampole yuvarlanmış arabayı gösterdi. Gördüğüm görüntüler vicdanımı sızlattı.
"...9 aylık bebeğin bileğinde yer alan künyesinde, T. Lale yazdığı tespit edilirken, adının Lale olduğu düşünülen ve kazadan yara almadan kurtulan bebek, ekipler tarafından Şehir Hastanesine götürüldü..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimde Parmak İzin Var
قصص عامةBir kaza, iki ceset, bir bebek, aralarına yollar ve yıllar girmiş bir çifti yeniden birleştirebilir mi? ∾ Başarılı haber spikeri olan Lale Güneş; o akşam hayatının dönüm noktası olacak bir haberi sunduğunun farkında değildi. Kalbinde derin izler bı...