Орхи.

776 23 2
                                    

Би Монголд амьдардаг.Төрснөөсөө хойш 16 жилийн нүүрийг үзэж байна.Харин FANGIRL болоод 3 жил.Тиймээ энэ 3 жил миний амьдралын хамгийн сайхан,амьдрах хүсэл,зорилгыг чинь тодорхойлсон чухал мөч.Бусад охид шиг KPOP нтр огт сонирхохгүй дан европ хамтлаг дуучид.Тэр тусмаа ONE DIRECTION болон 5SOS гэх хөвгүүдийн хамтлаг.Монголд нэг их алдаршаагүй энэ хамтлаг л миний зүрх сэтгэлийг бүтэн болгодог.Алдаршаагүйдээ тэр үү шүтэн бишрэгчид цөөхөн.Гэвч дэлхийн хэмжээнд бол тэдний шүтэн бишрэгчид хамгийн их.За энэ ч яахав.Би жирийн л нэг амьдралтай энгийн охин.Дотны 2 сайн найзтай бөгөөд тэр 2тоо бүхнээ зориулж бүх амьдралаа хамт өнгөрөөхийг хүсдэг.Үргэлж Лондон хотод амьдрахыг хүсэж ирсэн.Тиймээ би бол Aриунсолонго.Биний дотны найз бол Нарантунгалаг,Сүндэрьяа.

-Соко'S пов-

Сэрүүлэг!!!!

Хараал идэг дахиад 5 мин гээд буцаад унтахаар болов.За ерөөсөө болье хоцорчих байх гээд босохоор шийдлээ.Эхний цаг юу билээ?? Ээ бурхан минь Уран зохиол! Аймшигтай багш уйтгартай хичээлийн төгс зохицол.Азаар даалгавраа хийсэн минь яамай гэж бодсоор хувцасаа өмсч л дуусав.Хувцас ч гэж дээ дүрэмт хувцас -_- Бусдаас өөрөөр хувцаслах дуртай миний хувьд новшийн мэдрэмж.Ингэж тэгсээр байтал явах цаг минь болов.Гадуур хувцасаа өмсөөд гартал ямар ч хүйтэн юмбдээ(Тиймээ,энэ өвлийн улирал).Дөнгөж гараал хальтарч унах нь тэр! Факккк хурдхан энэ Монголоос зайлах минь хэмээн үглэсээр сургууль уруу ортол Тунгаа юу юугүй орилов.

Тунгаа: Новш гэж,чи жаахан эрт босож болохгүй нь уу ?

Би: Яаачваа?? Хичээл ороход 10 мин дутуу байна штээ!

Тунгаа: Тэгээд нөгөө аашт чинь аль хэдийн ангид ороод ирчихсэн.

Би: Өө зза хурдан анги уруу явъя!

Ангид орлоо.Ааш муут муухай харах нь тэр :( .Гэсэн ч сурчихсан хойно хамгийн арын суудалд очиж суулаа.Нөгөө л нэг уйтгартай лекц.Тунгаа бид 2 ч 1Dгээ бодон суулаа.Гэнэт

Багш: Тэр арын 2 бас л нөгөө гадаад залуучуудаа бодож сууна уу?

Тунгаа: Үгүй ээ,багшаа гэтэл хяламхийчээд яваад өгөв.Чиний бодож байгаа зөв.Багш маань 1Dд үнэхээр дургүй.Яагаад гэдгийг хэн ч мэдэхгүй.Бид 2г зүгээр гадаад төрхөнд нь болдог гэдэг юм.Сонин хүн шүү.Энэ янзаараа хичээл дуусах боллоо.

Тараад....

Сүмбээ: Юу хийцгээх үү?

Тунгаа: Зза нөгөө газраа оръя! гэсээр явцгаав.Нам гүм кафе:))

Тавилан.|Харри Стайлс|Фэнфик|Место, где живут истории. Откройте их для себя