Moje nová třída -hlavně pozitivně!

83 5 2
                                    

Vešla jsem do třídy a rozhlídla se. Vytipovala jsem jednu sympatickou holku, co seděla u okna. Vedle ní bylo místo. Šla jsem tedy k ní. ,, Máš tu volno?" zeptala jsem se. ,, Promiň, už jsem domluvená s kamarádkou. Držim jí místo." Takhle jsem to ještě párkrát zkusila ale jak se zdá, všichni šli na střední ve dvojicích. Sakra. Keep calm, keep calm! Tak jo, sednu si do nějaký z volnejch lavic, když na mě zavolal někdo v zadu. ,, HEJ! Pojď jsem!" Je to fakt na mě? Uviděla jsem nějaký fajn kluka, co na mě mává. Šla jsem teda úplně dozadu. Svalila jsem se na židli vedle něj. ,, Dík " zamumlala jsem. Pak jsem se na něj otočila. ,, Čau! Jsem Scarlett. "  ,, Já William, ale říkej mi Wille." zazubil se na mě.  V tom se rozlítly dveře. Přišel nejakej učitel. ,, Zdar parchanti. Ja vás mám nastarosti. Prej něco jako třídní, říkal říďa. Menuju se Bedřich Mrdňák ale holky mi můžou říkat Béďo!" Mrknul na jednu holku v první řadě, co měla velkej výstrih. ,, Ufff. Je tu nějaký horkoooo. Radši otevřu oknooooo." a šibalsky se usmál. Já a Will jsme se na sebe podívali. Pak jsme se začali smát. Jako fakt? ,,Tak vrátíme se zpátky k věci. " rekl nas pedofilní učitel. ,,Kdo si vybral zeměpis, ekonomiku, počítače nebo ruční praaaááace mě bude vídat docela často. A pro ty co tyto predmety nemaji ale i pro ty co maji se uvidime na akcich skoly.  Z internetu si stáhněte rozvrh. Je to na našich stránkách. Jo, a zejtra už se učíme podle rozvrhu. Zbytek hodiny můžete kecat se sousedem. " No super.... to mame teda blbyho učitele. Fuj!

,, Znas tady někoho? " zeptal se Will.  ,, Nope!" Zatvářila jsem se kysele. ,, A ty, Wille?" Prikyvl. ,,Tamhle ta blondýnka je z naší party. Jmenuje se Carol a je moc milá. Ta na krátko ostříhaná černovláska je Mary. Ostatní jsou na nic nebo je neznam." ,,Páni...z vaší party?"

,, No, my mame takovou partu... většinou jsou to starší, nekdy stejně starý lidi  jako my dva. Lidi co znám už hooodně dlouho. Sedime spolu na obědě a tak. Můžeš sedět s náma.  "

,, Ne, nechci vám kazit partu..."

,,Ale no tak... Scarlett.bude sranda."

,, Tak dobrá. "

Crrrrrrrrrrr. Crrrrrrrrrrrr.Crrrrrrr

Život není jako filmKde žijí příběhy. Začni objevovat