2.0

2.6K 174 114
                                    

Not: ALİS' İN YAŞINI 16 YAPMIŞKEEE

Alis

Alp ile olan yazışmalarımızdan sonra ona 'vücudum çok yorgun zıbarmak istiyorum' diyemeyeceğim için 'abim sesleniyor gitmem gerek' demiştim.

Sabah kalktığımda sıcak suyla uzun bir duş alıp bornozuma sıkı sıkı sarıldım ve odama geçtim.

Kalın ve oversize lacivert bir kazak giyip altımada bisiklet tayt giydim. Siyah bilek çoraplarım ve kedili ev ayakkabılarımla olmuştum.

Saçlarımı kurutup taradım ve aşağı indim.

Mutfağa indiğimde abilerimi görüp "Günaydın Keskin erkekleri!" Dedim ve bana en yakın olan Enis abimin yanağını öptüm.

Savaş abim "Günaydın güzelim" dedi.

Alper abim "Günaydın ananaslı, ballı pastam" dedi

Enis abim "Günaydın bebeğim" dedi.

Savaş ve Alper abimide öpüp yerime geçtim.

Önümde sigara böreği ve sucuk vardı fakat sağlıklı beslenmem gerekiyordu.

'Pöf' leyip tabağıma yumurta, salam, salata, domates ve peynir koydum.

Savaş abim tabağıma kaşlarını çatarak baktı "Güzelim önündeki börekten de yesene"

Alt dudağımı ısırıp ne diyeceğimi düşünmeye başladım.

Alper abimin "Alis bu aralar çok kilo aldı abi o yüzden diyette demesiyle" üçümüzde şaşkınca ona bakıp hep bir ağızdan "NE!" Dedik.

Tamam üç kilo almış olabilirim fakat gelişme çapında olduğum içindi hepsi.. hem iki santimetre de uzamıştım!

Savaş abim "Saçmalama Alis kuş kadar" dedi.

Enis abimde durumu kurtarayım derken batıran Alper abime 'olmamış bu' bakışlarını atıyordu.

Dümdüz olan göbeğime ufak bir bakış atıp "Bence Alper abim ha.."

Enis abim lafımı kesip "Güzelim saçmalama gayet zayıfsın hem.. boyunun uzaması da gözümden kaçmadı" dedi ve artist bir şekilde göz kırptı.

Havalı çocuk seni

Savaş abim Alper abime sert bakışlarını atarken Alper abim zoraki bir şekilde gülümseyip abimle olan bakışmasını kesip bana baktı ve abartılı bir şekilde sarıldı.

Ölüyorum dostlar!

"Ah! Benim Alisim, kız sen ne kadar zayıflamışsın böyle! Aman diyim sakın o aptal diyet çaylarını içip on kilo olma!" Diye haykırdı.

Saçmalıyordu..

Ama seviyordum işte.
**

Abilerim benimle vedalaşıp şirkete geçtiklerinde sıkıntıdan ne yapacağımı şaşırmıştım.

Televizyonu açtığımda karşıma uğur böceği ve kara kedi çıkınca heyecanla izlemeye başladım.

O da bitince koltukta bie aşağı bir yukarı yuvarlanmaya başladım.

İlaç saatimin geldiğini fark ettiğimde odama çıktım.

Komodindeki sürahimden bardağıma su doldurdum. Çekmeceden ilacımı alıp iki tanesini elime aldım ve suyla beraber içtim.

Arkamı döndüğümde çatık kaşlarıyla beni izleyen Savaş abimi görmek beklediğim en son şey bile değildi!
**

SELAAAAAMMMMMMMMMM BEN YİNE İKİ HAFTALIK BİR KAÇAMAK YAPICAM SANIRIM😈😅

YALNIZ NASIL YERDE KESTİM AMA ZUHAHAHAHAHAHAHAHAHA

oy ve yorum.

Bölüm nasıldı?

BEHLÜL KAÇAAAAAAAARRRRRRRR

STAY SAVE!

⏫🔁⏹⬆️⏺🔄⬆️⏺❔❎🚸🌀❔⚜️🚾🈂️♌️㊗️🈵㊙️☢️🈺♏️♍️🔗🔎🧮✒️🗝🌡🧺🧸🖼🎈💉🛁🛒🧐🤩😀🧐🙃😟😀😏☺️🧪🥒🥝🧈🥔🥩🥝🧆🌭🍱🦪🥙🥟🥔🥯🥭🍎💫🌟🌞⚡️🌓🌞🌟⚡️🌈⛄️💧🌸🌱🌗🌸🍁🌿🌙🌛🍃🍄🐋🦧🐷🦋🐛🦄

Abilerim  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin