2.2

2.8K 182 85
                                    


SA GECECİ TAYFA YENİ KİTABIMA ÜÇÜNCÜ BÖLÜMÜ ALDIM BUNDAN SONRA ORAYA

UÇUN

YOKSA

SİZİ

🤡🤡

Şaka şaka en fazla en heyecanlı yerde bitirdiğim bu bölümden sonraki bölümü atmam canıııımm sizde.. 💅🏼💅🏼

İyi okumalar

ABİLERİM 10K 💖💖💖💅🏼💅🏼💅🏼💅🏼💅🏼

Alis

Bana el sallayan Alip' i gördüğümde gülümseyerek yanına doğru yürümeye başladım ancak yanına yaklaştıkça yanında arkadaşlarının da olduğunu görmemle kısa süreli bir duraklamanın ardından yanlarına vardığımda tüm neşemle konuşmaya başladım.

"Selam!" İki tane kız kıyafetlerimi baştan aşağı iğneleyici bir şekilde incelerken diğer iki çocuk ve Alp samimi bir şekilde "Hoşgeldin" dedi.

Çimlere oturunca Alpde yanıma oturup konuşmaya başladı. "Seni arkadaşlarımla tanıştırmaz istedim rahatsız olduysan onları gönderebilirim" diyince kafamı iki yana sallayıp "Tam tersi iyiki böyle bir şey yapmışsın hem eğleniriz" dedim ve gülümsedim.

Önüme döndüğümde çocuklardan birisi "Selam ben Onur" dedi ve elini uzattı, elini sıkıp "Memnun oldum bende Alis" dedim.

Yanındaki çocuk "Selam bebek benim adım Ömer ama sen bana kısaca Kremalı turtalı pasta" diyebilirsin diyince güldüm. Alp kafasına bir tane geçirip "Salak salak konuşma" dedi.

Sıra kızlara geldiğinde ikisinde normal bir tonda 'Ezgi ve Aslı' dediler.

Bir süre sessiz durduktan sonra Ömer Ezgiye sırnaşıp "Kanka Nurten teyzemin yaptığı mücverden versene" dedi.

Mücver mi?

O ne?

"Siz bilmezsiniz tatlım" diyen Aslıyla kendime koca bir küfür savurdum. Sesli düşünmüştüm.

"Şey.. yani adını duydum da daha önce hiç yememiştim"

alp gözlerini büyütüp "Oha kesinlikle denemelisin" dedi.

Tamam diyip Ezgi' nin getirdiği kaptaki mücverlerden bir tanesini elime aldım.

E bildiğimiz pankek bu?

Bir ısırık aldığımda ağzıma gelen kabak tadıyla kenardaki çimlere tükürdüm.

"Iy! Kabak bar bunda!" Ezgi bana sert bakışlarını yollarken şirince gülümsedim. Sanırım yemeğine hakaret ettiğimi düşünmüştü.

Öyleyse düşünmeye devam edebilir çünkü buraya geldiğimden beri rahatsızlık veren bakışları sabrımı zorlamaya başlamıştı.

Bir süre daha sohbet ettikten sonra Onur ve Ömer ile çok iyi anlaşmıştık, hatta grup bile kurmuştuk. Onları çok sevmiştim.

Hayatıma giren sayılı kişiler vardı ve kimin girip giremeyeceğine abilerim karar veriyordu ama bu sefer Alp' le arkadaşlarım ortak olduğu için çok takmayacaklarını düşünüyordum.

Alp ve diğerleriyle vedalaştıktan sonra aklıma gelen şeyle durdum. Kesinlikle Alp' e bizimle yaşamasını tekrardan çıtlatmalıydım.

Bana değişik bakışlar atan koruma abiyle kendime gelip arabaya bindim.

Bir süre sonra eve vardığımızda güle oynaya arabadan inip kapıyı çaldım.

Kapı açılınca Rana ablaya selam verip odama geçecekken salondan gelen sesle olduğum yerde durdum.

"Alis!" Savaş abimin bağırmasıyla gilm sahnelerini aratmayacak bir yavaşlıkta arkamı döndüm.

Tekli, baş koltukta sinirden ayağını ritimle yere vuran Savaş abim ve üçlü koltukta yan yana oturup birbirine 'bittik biz' bakışı atan abilerimle sonumuzun geldiğini anladım.

İşte şimdi tam olarak sıçmıştık!
******

SELAMİKKKKOOOOOOOOO

EN HEYECANLI YERLERDE BİTİREN KÖTÜ BİÇIS YAZARINIZ GELDİİİİĞĞĞĞ

Emoji şelalesi alayım buraya;

oy ve yorum.

Bölüm nasıldı?

STAY SAVE!

KENDİNİZE İYİ BAKIIIINNN

HOŞÇAKALIIIIIIIIIINNNN

Yorumlarınızı okuken ben    -temsili*

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yorumlarınızı okuken ben  -temsili*

Abilerim  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin