0.5

4.1K 191 81
                                    


Alis Keskin

Sabah uyandığımda yanımda Savaş abimi göremeyince yataktan doğruldum ve sersem adımlarla banyoya doğru ilerledim.

İşlerimi halledip aşağı inecekken yatağımdaki kırmızılık dikkatimi çekti. Dağınık yaran birisi olduğu için pedim sızdırma yapmıştı.

Umursamayıp çarşafımı kirli sepete attım ve yenisini serip üstümü değiştirdim. Yine siyah bir yün kazak, siyah bir eşofman ve kırmızı kalın çoraplarımı giyip aşağı indim. Banyo yapmayı aklıma kazımıştım bu arada.

Mutfağa girdiğimde çıplak kaslı sırtıyla pankek hazırlayan Alper abimi görünce yutkundum.

Bir Acun sözü vardır bilir misiniz?

"Hoaay maşallah" diyerek abimin yanına gittim ve omzuna geçirdim bir tane.

Abim bana ters ters bakınca çapkınca göz kırpıp "Hepsi senin mi yavrum, gülüm?" Dedim.

Abim erkeksi bir şekilde kıkırdarken ocağı kapattı ve beni kucağına alıp boynumdan öptü. "Hayır bebeğim, hepsi senin" dedi.

"Ee yani bir zahmet" dedim ve abimin burnunu öptüm.

Abim beni son kez saçlarımsan öpüp yere bırakınca etrafa göz gezdirdim ve konuşmaya başladım.

"Abi! Savaş abim ve Enis abim nerede?"

Abim pankekleri bir tabağa koyarken konuşmaya başladık.

"Bebeğim onların şirkette işi çıktı o yüzden acilen gitmeleri gerekti ha bir de.." dedi ve yanıma gelip eğildi ve yüzlerimizi eşitledi.

"Bebeğim biliyorum bu aralar seni çok boşluyoruz fakat önümüzde önemli bir ihale var ve bunu almamız gerek anlayacağın yoğunuz ama canını sıkan bir şe.."

Abimin konuşmasını bölüp sol yanağından öptüm ve sıkıca sarıldım.

"Biliyorum abiciğim yoğun olduğunuzu ve beni aksattığınızı fakat bunun için üzülmüyorum tam tersine gurur duyuyorum.. ve tabiki de canımı sıkan bir şey olursa size söyleyeceğim çünkü siz benim canımsınız" dedim ve sarılmamı sıkılaştırdım.

Abim "Senin o temiz yüreğini öperim" dedi ve belime sıkıca sarıldı.

Kıkırdayıp abimden ayrıldım ve masaya doğru ilerledim.

Kahvaltılarımızı yaptıktan sonra abim bugün evde kalacağını söyleyince acaba ne yapsak diye düşünmeye başladım.

Bence körebe oynamalıyız. Evet evet kesinlikle körebe oynamalıyız.

"Abi!! Körebe oynayalım mı?"

Abim yanıma gelip önümde durdu.

"Bebeğim çocuk musun sen?" Dedi.

Abilerim  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin