Yanımda çalan alarmı hızlıca kapattım. Sabaha kadar hiçbir şekilde uyumamıştım. Dün gece sadece düşünmüştüm.
Bugün bir şekilde ölüm fermanım yazılacaktı ama ben buna hazır değildim. Yataktan kendimi attım ve aynanın karşısına geçtim. Gözlerim şiş ve altı mosmordu.
Teyzem bunu fark etmemeliydi.
Önce gidip elimi yüzümü yıkadım ve daha sonra okul kıyafetlerimi giyindim. Teyzem odaya gelmeden önce hızlıca fondöteni sürüp odadan çıktım ve çıkar çıkmaz teyzemle karşılaştım.
"Günaydın teyzecim " dedim ve yanağına bir öpücük bırakıp mutfağa ilerledim. Aslında hiçbir şey yemek istemiyordum ama her zaman ki hâlimden taviz veremezdim.
Teyzeme bakmamaya çalışarak kahvaltımı ettim ve bugün erken gitmem gerektiğini söyleyerek evden çıktım. Yolda yine düşüncelere dalmıştım.
Hakkaten ne yapacaktım?
Gözümün önüne sınıfın benim videomu izledikten sonra verdiği tepki geliyordu ve bu berbattı.
"Ahh! Ne yapacağım?" Diyerek kendimi kaldırıma bıraktım. Ayaklarımı uzatıp bir müddet sokağı izledim.
Egemen'e yazamazdım. Beni bulabilirdi ve söylentilere göre o bir psikopattı.
Ya beni öldürürse?
İyice paranoyak olmuştum. Ellerimle saçlarımı karıştırdım. O mahalleye dönemezdim. O videoyu sınıfın izlememesi gerekti.
Gerekirse kendi ölümümü göze alacaktım ama annemi bir daha hayal kırıklığına uğratamazdım.
Oturduğum yerden kalktım ve yoluma devam ettim. Okula girdiğimde hiç olmadığım kadar çaresiz ve mutsuzdum. Hatta bekçiye bile selam vermemiştim. Sınıfa girdim ve direkt Hale'ye baktım. Oradaydı. Yine itici bir şekilde gülümsüyordu.
Derin bir nefes aldım. Dediğini yapacaktım. Her ne olacaksa olsun o videoyu kimsenin görmemesi gerekti.
"Hale!" Diye seslendim. Beni görünce gülümsemesi daha da arttı. Elimle gel işareti yaparak sınıftan çıktım.
Camın oraya geçip beklemeye başladım. Saçlarını savurarak yanıma geldi. Alayla güldü.
"Sanırım kararını verdin. Ee ne diyorsun?" Sertçe yutkundum. Birkaç dakika daha düşündüm.
Seçimim değişmeyecekti.
"Tamam kabul ediyorum. Dediğin şeyi yapacağım." Öfkeyle soluyordum. Gülümsemesi iyice arttı.
"Güzel" Telefonunu çıkarttı.
"Videoyu kopyalamadım istersen bunu öğrenebilirsin. İstediğim cevapları bana getirdikten sonra bu videoyu senin gözlerin önünde sileceğim. Yapacağın tek şey Egemen'in özeline inmek. " diyerek yanımdan ayrıldı.
"Akşama sana numarayı mesaj atarım." Dedi ve sınıfa girdi. Bende orada daha fazla beklemeden sınıfa girdim.
Ders boyunca sadece bu mesaj işini düşündüm. Ne yapacaktım, nasıl yapacaktım hiçbir fikrim yoktu. Ayrıca neden Hale, Egemen'i bu kadar merak ediyordu? Halbuki onun hakkında bu dedikoduları en çok yayan kişiler onlardı.
Egemen'e aşık olabilir miydi?
Ah bu hiç umrumda değildi. Ama bu işin içinde bir pislik kesinlikle vardı. Öyle olmasaydı şayet bunu kendisi veya arkadaşları yapardı. Kurban olarak beni seçmezdi.
'Salak Eflal, sen kaşındın'
Öyleydi. Şu an elinde o videom olmasaydı ben de bu durumda olmazdım. Bugünün dersleri bir şekilde bitmişti. Hâliyle rahatlamıştım çünkü videomu göstermesinden çok korkmuştum.
Çantamı aldığım gibi sınıftan çıktım ve kulaklıklarımı taktım. Derse girmeden Hale'nin kaydetmiş olduğum ses kaydını dinledim. Şayet olurda istediğini ona verdikten sonra hâlâ beni tehdit ederse ben de onu bu ses kaydıyla tehdit edecektim. En azından bunu düşünebilmiştim.
Okuldan çıkmadan önce yan tarafta gördüğüm Egemen durmama sebep olmuştu. Yanında iki arkadaşı vardı. Zaten onlardan başka okula hiç kimseyle muhattap olmazdı.
Çok sert bakışları vardı fakat görüntüsü öyle değildi ama korkutuyordu. Gerçekten insanı korkutan bir görüntüsü vardı. Kimseyle de iletişimi olmadığı için okulda dedikodusu daha çok yayılmıştı.
Bu dedikoduların çoğu söyleyeni kızlardı. Muhtemelen ona yaklaşamadıkları için ve o da hiçbir kızla muhatap olmadığı için bu dedikodular daha çok dönüyordu.
Saniyelik gözlerimiz kesiştiğinde hemen önüme döndüm ve hızlıca yürümeye başladım. Sanki daha beni şimdiden bulmuş korkusuna kapıldım.
Allah aşkına ben onun özeline nasıl inebilirdim? Hem de nerden geldiği belli olmayan bir telefon mesajıyla?
Yorgundum, hem ruhen hem de dün gece uyumadığım için bedenendi bu. Eve girdiğimde çantamı köşeye fırlatıp direkt koltuğa uzandım. Ahlanmalara burda da devam ettim.
O kadar uykum vardı ki daha fazla direnmeyip gözlerimi kapattım.
| | |
Çalan telefon sesiyle hızlıca gözlerim açıldı. Yavaşça kalktım fakat bu kez kolumdaki ağrı sızlanmama sebep oldu. Salak gibi kolumun üzerine yatmıştım.
Gözlerimi birkaç kere ovuşturduktan sonra araya baktım. İki kere annem aramıştı, hemen döndüm.
Biraz kendimden biraz da okuldan muhabbet ettikten sonra kapatmıştım. Teyzem henüz gelmemişti ve benim karnım fena hâlde gurulduyordu. Telefonu alıp mutfağa geçtim. Dolaptaki yemekleri çıkartıp ısınması için ocağa koydum ve sandalyelerden birine oturup beklemeye başladım.
Büyükçe esnediğim sırada telefonuma mesaj bildirimi geldi.
Mesajı görünce yüzümün şekli bir anda düşmüştü. Hale o korkulu mesajı atmıştı. Çekinerek açtım.
Hale: 0532******* numara bu. Bugünden başlasan iyi edersin.
Hale: Ne kadar erken, o kadar hızlı kurtulma şansı.
Hiçbir şey yazmadım ve görüldü atıp çıktım. Kesinlikle bu numaramdan yazmayacaktım. Buraya gelmeden önce hem yeni bir telefon hem de yeni bir kart ve numara almıştım fakat diğerini de iptal ettirmemiştim.
Diğer telefonum kartla birlikte çekmecemde duruyordu. Hızlıca odama koşup çekmecemdeki o telefonu alıp tekrar mutfağa döndüm. Telefonu açtıktan sonra tekrar mesaja girip numaraya baktım.
Numarayı yazdım fakat Egemen diye kaydetmedim. Sanki ismiyle kaydedince bela gelecekmiş gibi hissettiğim için sadece E harfiyle kaydettim.
WhatsApp'ı tekrar indirdim ve isim bölümüne kendi ismimi değil fakat sevdiğim bir isim olan Liya'yı yazdım.
Bir anlık cesaretle numarasının üzerine tıklayıp 'mesaj yaz' yerine girdim.
Olaya nasıl girmeliydim?
Kesinlikle bana zıt bir karakterin konuşacağı şekilde yazmalıydım.
Tatlı? Neşeli?
Evet bunlar bana zıt şeylerdi. Aklıma geleni yazmaya başladım.
Liya: Hey, bugün günlerden ney biliyor musun?
Liya: Bugün günlerden Liya
Mesajı gönder kısmına bastıktan sonra hemen whatsApp'tan çıkıp telefonu masanın diğer tarafına ittirdim.
Multimedia: Egemen
Kızımız sonunda cesareti buldu, bakalım bundan sonra neler olacak???
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum. Seviliyorsunuz^^
İnstagram: the_melia1
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bugün Günlerden Liya | Texting
Roman pour AdolescentsOkula gitmek için giden bir kızdım. Arkadaşlarım yoktu, bundan muzdarip değildim çünkü ne sınıf benden haz ediyordu ne de ben sınıftan haz ediyordum. Umursamazdım, ta ki yaptığım bir yanlışı hiç istemeyeceğim insanın öğrenip, beni istemediğim bir ş...