Yarım saat sadece mesaja bakmıştım. Kesinlikle hiçbir cevap dahi verememiştim. Korkmuş muydum?
Belki de.
Sinirle diğer telefonumu elime aldım ve Hale'ye mesaj attım.
Eflal: Bunu daha fazla sürdürmeyeceğim
Eflal: bir psikopat katille konuşamam
Çok öfkeliydim. Bu kız nasıl bir varlıktı böyle? Onun bu şekil olduğunu bile bile mi beni böyle bir ateşe atmıştı?
Mesajımı anında gördü.
Hale: tam bir aptalsın Eflal
Hale: seni kendinden uzaklaştırmak için korkutuyor sadece
Hale: biraz aklını kullan
Eflal: o zaman çok biliyorsan ona kendin yazarsın
Birkaç dakika yazmadı ve saha sonra tekrar çevrimiçi oldu.
Hale: düşündüm de bu videoyu önce annene göndermek istiyorum. Kızı diğer okulda iftiraya uğramış, bu okulda da kopya çekip atılmış bir anne nasıl olur acaba?
Pislik! Telefonu yatağa bıraktım ve sertçe yutkundum. Beni araştırmıştı. Benim bu okula neden ve nasıl geldiğime bir şekilde ulaşmıştı. Gözlerimi kapattım ve annemin o videoyu izlemiş olduğunu hayal ettim.
Bu kesinlikle berbattı.
Bu dünyada onun tek varlığı bendim. Babam öldükten sonra birbirimize bağlılığımız daha da artmıştım. Benim için hayat ondan onun içinde hayat benden ibaretti.
Bu bencilliği anneme yaşatamazdım.
Eflal: tamam Allah'ın cezası devam edeceğim konuşmaya
Eflal: en ufak öğrendiğim bir şeyden sonra da konuşmayı bırakacağım
Hale: anlaştık ((:
Burun kıvırdım. Bu kız çok fazla sinirime dokunuyordu. Kapının açılma sesinin işittiğimde teyzemin geldiğini anlamıştım. Hemen yan masadaki okuma kitabını alıp yatağımda oturur pozisyona geçtim ve kitabın herhangi bir sayfasını açıp okuyormuşum gibi yaptım.
O sıra teyzem kapımı tıklatıp içeri girdi. BŞımı kaldırıp ona baktım ve gülümsedim.
"Sanırım birirleri eğlenmiş." Dedim ve kitabı kapatıp yanıma koydum.
"Hiç sorma. Uzun zaman üstüne hiç bu kadar eğlenmemiştim teyzoşum. " Teyzemin bu samimiyetine hep hayran olmuşumdur. Kesinlikle ben anne tarafıma çekmemiştim.
"Neyse ben içeriye geçip üzerimi değiştireyim sen kitabını okumana devam et." Başımla onayladım. Başını kapıdan çekti ve kapıyı kapattı. O gittikten sonra diğer telefonu tekrar elime aldım.
Korkmayacaktım. Hem ne demişti o ' seni bulacak kadar merak etmiyorum.' Yani umrunda değildim. O yüzden bulamazdı.
Liya: sana inanmıyorum
Liya: beni kendinden uzaklaştırmak için diyorsun bunları
Çevrimiçi değildi. Pufladım ve telefonu tekrar yanıma koydum. Bari kitabı almışken okuyayım diye düşünüp ilk sayfasını açtım.
Kitaba öyle dalmıştım ki yaklaşık 70 sayfa okuduğumu fark ettim. Kitap okumayı çok seviyordum. Bazenleri bu aşırıya kaçıyordu. Ama umursamıyordum.
Onlar sonuçta beni ve bizleri yargılamayan yegane şeylerdi. Gözlerimi ovaladım ve kaldığım yere ayracımı koyup kitabı kapattım.
Normalde aç olmam gerekirken aç değil gibiydim. Yüm iştahımı Hale uyuzu kaçırmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bugün Günlerden Liya | Texting
Teen FictionOkula gitmek için giden bir kızdım. Arkadaşlarım yoktu, bundan muzdarip değildim çünkü ne sınıf benden haz ediyordu ne de ben sınıftan haz ediyordum. Umursamazdım, ta ki yaptığım bir yanlışı hiç istemeyeceğim insanın öğrenip, beni istemediğim bir ş...