♤{BAB 09}♤

68 7 0
                                    

Sebaik sahaja aku bangun dari tidur,aku segera mengambil wudhu bagi menunaikan solat subuh.

Yelah,kat mana2 pun kita berada,kita tetap tak boleh tinggal solat.

Selesai menunaikan solat subuh,aku segera menuju ke bilik air.Aku nak mandi dan bersihkan diri.Takkanlah nak pi sekolah dalam keadaan badan bau busuk dan diri tak terurus.

Namun belum sempat aku nak buka pintu bilik mandi,kedengaran suara penuh diva si Camile(baru bangunlah tu😑😑😑)

"Good morning,Hana.Kau mandilah,aku tunggu.Jangan pulak kau mandi lama2."pesan Camile sambil mengelap air liurnya di mulut(hmm,kau ni pengotor jugak eh,Camile😢😢😢)

Aku menganggukkan kepala perlahan.Lalu,aku menutup pintu bilik air.

8 minit kemudian

Aku keluar dari bilik air,dan berjalan ke arah meja belajar(jangan salah faham,aku dah pakai baju pun waktu dalam bilil air tu)

Aku berdiri berhadapan dengan sebuah cermin.Sumpah,CANTIK GILA SERAGAM AKADEMI NI!!

Sumpah,CANTIK GILA SERAGAM AKADEMI NI!!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Cantik gila baju ni!!Aku teruja sangat.
Jangan risau,aku ada pakai seluar colour hitam ni kat aku,jadi aku bolehlah pakai tudung sekali.

Aku pilih shawl colour putih.Bestlah,boleh pakai apa2 jenis fesyen tudung.Aku terus sahaja tersenyum bahagia.

(Haha makin lama makin merapu kan citer ni🙄🙄🙄🙄)

Setelah puas menilik diri sendiri di hadapan cermin.Aku berlalu ke arah meja belajar aku.

Aku mengambil 3 buah buku(buku teks)2 buah buku nota dan sebuah kamus yang tebalnya,entahlah aku pun takleh cakap.

Sambil mengemas beg,aku melihat   senarai mata pelajaran kat akademi ni.

Matematik
Sains
Bahasa Inggeris
Jenis-Jenis Permata Dari Seluruh Dunia
Cara Mengatasi Masalah Berkomunikasi
Sejarah dan Jenis Tarian Dari Seluruh Negara
Ciri2 Pakaian dari Masa ke Semasa

Itu ialah antara tajuk2 subject kat sini yang semuanya aku pun tak leh brain doe.

Kalau 3 yang pertama tu aku tak heranlah,tapi yang lain tu...

Issh!!!

Ada 18 mata pelajaran kat sekolah ni.Aku wajib lulus semua mata pelajaran ni,kalau tak....

Hmm,aku pun tak taulah apa yang akan jadi kat aku nanti.

Kreek...

Kedengaran bunyi pintu dibuka,mestilah si Camile yang buka sebab dia kan gi mandi lepas aku tadi.

Tanpa mempedulikan Camile,aku kembali membuat kerja aku.Kerja kemas buku.Lagipun awal lagi ni,baru pukul 6.32 pagi.Aku masuk kelas  nanti pukul 10.20 pagi.

Not A Perfect Princess[OG]Where stories live. Discover now