𝑃𝑅𝑂𝐿𝑂𝐺𝑈𝐸

83 8 0
                                    


"Ya Seonghwa biz bunları nasıl birleştireceğiz" diye sordu Hongjoong .
"Emin ol bilsem bu kadar uzun zamanımızı almazdı baksana onlar uğraştıkça daha da karmaşık bir hal alıyor. Ayrıca ikisi de  niye ortaokulda sevgili yapmaya çalışan ergen kızlara benziyor." Dedi Seonghwa .

KARAKTERLER

Choi San
• 23 yaşında
• Tıp okuyor
• Geçirdiği kaza sonrası bir seneliğine okulunu dondurmak zorunda kaldı bu yüzden üçüncü sınıf.
• Deli dolu ve yardımsever biri, o kadar yardımsever ki bazen gereğinden fazla insana yardımcı olmaya çalışıp kendi sağlığını unutabiliyor. Kendi evinde kalıyor ailesi San doktor olsun diye ona bir ev tuttular.

Jung Wooyoung
• 23 yaşında
• Son sınıfta , Mimarlık okuyor
• Ailesi ile alakalı problemleri var, üç kardeşler ancak abisi evli ve kardeşine bakıyor Wooyoung ise aile evinde kalmaya devam ediyor. Bir sürü part-time işte çalışıyor böyle böyle kendi parasını kazanıyor.
• Yaşadığı şeylerden dolayı biraz çekimser ancak fazlasıyla temas bağımlısı oluyor yakın olduğu kişilerle.

Kang Yeosang
• 23 yaşında
• İç Mimarlık, son sınıfta
• Aşırı atılgan ve sevdiklerini koruma içgüdüsüyle dolu. Bazen hislerinden kaçmayı seçiyor çünkü çok utangaç ve yine onun da önceliği kendisi değil etrafındaki insanlar.
• Lisenin son iki senesinden itibaren kütüphanede ve marketlerde çalıştı, böylece biriktirdiği parayla kendi evini aldı ve zevklerine göre dizdi.
• Choi San ile çok küçük yaşlardan beri arkadaş.

Choi Jongho
• 22 yaşında
• Üçüncü sınıfta, Tıp okuyor
• Choi San'ın okulu dondurmadan önce hayranıydı ve okulu dondurduğu zamanlarda da Yeosang ile tanıştı.
• Okulunun yurdunda kalıyor
• Kang Yeosang ile çok yakınlar ama o daha farklı bir yakınlık istiyor. 😼

Jeong Yunho
• 23 yaşında
• Yazılım Mühendisliği okuyor son sınıfta.
• Song Mingi, Kang Yeosang ve Choi San ile liseden beri arkadaşlar.
• Çok arkadaş canlısı bir insan gördüğü herkesle konuşup ortak bir nokta bulabilir
• Mingi ile sevgililer ancak San hastayken ona söyleyemediler.

Song Mingi
• 23 yaşında
• Hukuk son sınıf öğrencisi, ancak savcı olmak istediği için biraz stresli
• Ortam aşırı ciddiyse ve kötü yöne gidiyorsa düzeltmek için kendini ortaya atar. Herkesin eğlenebileceği bir tiptir.
• San ve Yeosang ile ortaokul son sınıfta tanıştılar ve arkadaş oldular. Yunho ile de lisede tanışıp arkadaş oldular.
• Yunho'yu ilk gördüğü andan itibaren seviyor ve sonunda hislerine karşılık alabildiği için mutlu

Park Seonghwa
• 24 yaşında
• Hukuk öğrencisi bu sene staj senesi bu yüzden okul ile iş yeri arasında mekik dokuyor.
• İkinci senesindeyken bir dersi alttan alması gerekiyordu ve böylece Mingi ile tanıştılar, o zamandan beri grubun annesi konumunda oldu.
• Kim Hongjoong ile ilk sene fakültede yolları kesişti ve bir sene içinde sevgili oldular. 
• Tam bir anne figürü bu yüzden herkese karşı aşırı yardımsever ve temizlik hastası (birazcık)

Kim Hongjoong
• 24 yaşında
• Tasarım mezunu, sevgilisi için genelde okula gidip geliyor.
• Şu an bir şirkette çalışıyor ancak kendi yerini de açmak istiyor.
• Seonghwa'yı fakültede gördüğünde ondan modelliğini yapmasını istedi ve böylece bu ikili tanıştılar ardından Seonghwa promosyonuyla grubun kalanıyla tanıştı.
• Dışarıdan ufak tefek bir şey gözükse de sevdiklerine bir şey olması durumunda içinden bir canavar çıkıyor. Genelde baba konumunda oluyor bu yüzden.

____________________________

Bu kurguma çok uzun bir süre önce başlamıştım ve yarısından fazlasını da tamamlanmıştım ama tekrar okuyunca konuları atlayarak yazdığımı fark ettiğim için düzenlemeye almıştım, bölümlerimiz hazır yani. Bu yüzden hızlı bir şekilde kontrol ederek atacağım lütfen takipte kalınn~~

== reklamlar ==

Bu ilk okuduğunuz kurgumsa profilimde iki tane one shot ve taze taze uzun süratli bir kurgum var tamamlanmış onları da okuyabilirsinizz

≠≠ reklamlar sonu ≠≠

Teşekkür ediyorummm. Bölümleri beklemede kaldın!!

🥰💕🖤

The letter Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin