Bölüm : 2
İyi Okumalar..
Bölüm sonunda düşüncelerinizi bekliyorum
"Duymamam gereken ne varmış? Ya da gitmemi engelleyen hangi baba yiğit banada göster Poyraz ya!" Çantasını masaya bırakıp kollarını göğsünde bağlayarak beklemeye başladı.
Giray arkadaşının oyununa yeniden geldiği için kendine gülerek arkasına döndü.
"Her zaman ki taktik canım, ben hayır dedim ya gitmem için inadımı sınıyor." Dedi Giray sakince.
"İnat ve sabrını sınayanlar zaten sağlam çıkmıyor ki.."
Gülerek bunu söylerken aklına gelen suçlularla yüzünü buruşturdu. "Hem sen operasyonda benden gizleyecek ne atlattın yine?!" derken bir gözünü kırpıp sordu Giray'a, Masal.
"Turp gibiyim Masal'ım.. Poyraz başbaşa kalmayalım diye yapıyor." Kötü bakışlarını arkadaşına gönderdi Giray.
"Uykusuzluk dışında yüzünde patlak veya iz de yok inandım sana." Masal kollarını çözerken "Bu seferlik." Diye de ekledi.
"Avukat hanım sizden birşey saklamak ne mümkün? Nefes alışımdan günlük raporumu çıkarıyorsun zaten öyle bir yetenek." Derken kendine çekip sarıldı Masal'a Giray.
Masal'ın keyfi biraz olsun yerine gelirken etrafa çekinerek baktı. Merkezin ortasında resmen sarılıyorlardı. "Müdürünüz gelecek şimdi sonra söylenecek." Masal kendini çekmek isterken Giray'ın ona bakışı ile başını yukarıya çevirdi. "Ne? Herkes bize bakıyordur şimdi, çekiniyorum."
"Sevgilim sen neden çekiniyorsun acaba? Normal birşey sarılmak. İki insan birbirini özlediyse en doğal hakkıdır sarılmak." Giray onlara gülerek bakan arkadaşına döndü. "Yalan mı? Sen söyle?"
"Hakkınızdır tabii bir haftadır görüşmediniz kardeşim."
"Bak kime sorsan aynı cevabı verir." Giray geriye çekilip Masal'ın elini tutmaya devam ederken sitemine devam ediyordu.
"Hem, sen. Karşına çıkan herkesi cesaretinle döv, as, kes ama aşka gelince hemen sus pus ol. Hayır anlamıyorum kaç yıl geçmiş neden yani? Benden mi utanıyorsun sen?" Giray gözlerini kısarak tatlı bir sürat ifadesine bürünürken Masal tebessüm edip başını sağ omzuna doğru eğdi.
"Hayır ya. Neden utanayım? Seninle hayatım renklendi benim Giray neden senden utanayım. Sadece iş yerin ondan sonra alıkoyuyorum sizi diye bana yüklenecek müdürün." Derken Masal son gelişinde Giray'ın, müdürüyle olan konuşmasını hatırladı.
"Seviyor Murat müdürüm seni. Onu beni incitmek için söylüyor işte. Bir frene bas diyor, Masal olmasa tutamayacağız seni diyor hatta hoşuna bile gidiyor aklımı dağıtman sürekli bir operasyon açıyorum ya başına."
"Murat müdürüm mü haklı siz mi deseler amirim? Murat müdürüm derim." Özgür elinde getirdiği çayları tek tek ikram etti. "Afiyet olsun."
"Özgür niye zahmet ettin? Çok teşşekkürler." Masal çayını alıp gülümsedi hemen.
"Başka işim mi var yenge. Çay getir bana asistan komiser, belge götür Özgür, sorgudan çık sorguya gir Özgür. Yeni ihbar var mı Özgür, imzalanmış evraklar nerede Özgür, bu dosya neden burada.."
"Artık bir sussan mı Özgür."
"Bir de bu. Yenge ne olur sen konuş usandım masa başında ben ya!" Özgür'ün isyanına Poyraz ve Masal kahkaha atarken Giray gözlerini devirip, elini alnının ortasına geçirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vefa
General FictionGeçmişin gölgeleri üstlerinden eksik olmayan Masal ve Giray; aşktan öte görünmez bağlarla bağlı, kendilerinden çok, sevdiklerine ve herkese vefâ gösteren, adaletli iki insan. Geçmişten kurtulduklarını sanırken peşlerinden ayrılmayan, gölge yapan Ce...