ramyeon!!😈

147 52 15
                                    

Pada malam itu, bts telah berkumpul di rumah mereka untuk berehat selepas membuat concert selama 4 jam .

jin : korang nak makan ape?

Ot6 : ramyeon!!!

Jin : hyung order je la.

Jimin : hyung la masak..kan dah ade bahan ii kat dapur tu. Boleh la hyunggggg

Jin : omoooo this kid ...fine hyung masak.

________________

sibuk mereka ketawa riang, terlihat taehyung kelihatan gusar dan nervous sambil melihat phone samsungnya.

Taehyung : kenapa aku tak tanye nama dia eh? Pabo la kau ni taehyung! Serious pabo!

Jungkook menerkam bahu taehyung secara tiba ii.

Jungkook : hyung! Wae? Kenapa nampak serious je ni? Ada masalah ?

Taehyung : em takde la, chat parents je ni..asal?

Jungkook : ohhhh i see... pergi la meja makan sekarang..ramai dah tunggu jin hyung masak ramyeon.

Taehyung : 5 minit..nanti hyung pergi sana.

____________

Nari pov ;

*Selepas memakai skincare*

"Eh, i suppose to open kertas tu.. emm i almost forgot "

"Dear fans,
I dont know your name actually but i want to know you more can i?

So this is my number " +82 19292883"

Chat me? I will wait until 10.30pm for sure " annyeong!

____________

Jam menunjukkan tepat pukul 10.15pm which is 15 minute more sebelum taehyung patah hati . Em sedih.

Nari : kenapa aku tergila-gilakan dia dulu but after dia bagi bende ni macam aku dah tak minat sangat dia. Should i chat him now? Is it reality? Dah la aku nak apply for make up artist kat big hit..hurmmm. i think no need kot. Mane la tau dia main-main kan aku je en. Dah la ..tidur la wahai diri yang penat menjerit kat stadium tadi. Jjaljayo dearself!

___________

jam menunjukkan jam 10.58pm

Taehyung : dah tidur la tu.. dia lupa kot..never mind la..mana la tau tetibe jumpa dia nanti.. i hope so.

Jhope :yah taehyung ah! Gwenchana? Dah kenapa kau cakap sorang ii ni?

Taehyung : oh opso /eopseo. Fikirkan kepenatan tadi je.

Rm: eleh , ye ye je engko

Taehyung : anyooooooo ..

Jin : hey! Stob it ○_○ lets eat and kau cuci pinggan after makan jimin.

Jimin : wae!? Andwaeeeeee

Suga : drama je lebih kau ni jimin

Suga : drama je lebih kau ni jimin

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
 [✔]calling Him Mine|| KTH Where stories live. Discover now