the truth😚❤

80 31 4
                                    

Taehyung : nari! Tunggu aku! Nari!

Nari semakin membuka langkah dengan laju.

Taehyung : nari ! Biar aku explain dulu.

Sejurus sahaja nari keluar dari big hit building, dia menaiki teksi untuk balik ke rumah.

Dia tak ingin lelaki yang menyayanginya melihat dia mengalirkan air mata disebabkan kawan baiknya itu.

Taehyung mendail number nari sebanyak 12 kali.

Nari : mian taehyungie..aku tak nak buat kau risau..

Nari chat taehyung seakan ii dia tidak apa ii.

Taetae👀❤
Online

Nari: kenapa call ni? Urgent ke?

Taetae👀❤: do gwenchana? Neomu mianhae..aku janji aku tak layan dia dah! Aku pun tak tau dia make up artist aku.

Nari : kau mimpi ke ape ni? Asal kau meroyan ni?

Taetae👀❤ : aku tau kau tak okay bila kau dengar dia panggil aku oppa. Even kau pun tak panggil aku oppa. Serious aku tak tahu dia tu make up artist aku.

Nari : laaaa tu je ke? Okay la tu dia panggil kau oppa..mane la tau dia boleh rapat dengan kau macam mana aku boleh rapat dengan jungkook kan?

Taetae👀❤ : tak nak! Nobody can call me oppa except you nari! Do jjinja gwenchana? Aku ada buat kau sakit hati ke sampai kau tak layan aku panggil kau tadi?

Nari : neomu gwenchana..jangan la risau..kau ada panggil  aku ke tadi? Tak dengar pun.

Taetae👀❤ : tak pe la tu....

Nari : dah la kalau tak penting, aku nak beli boba..jumpa esok je la.

Taetae 👀❤ : jap eh aku nak bagi kau something.

Nari : ape bende ah? Cepat la sikit!

Taetae👀❤ : hati -hati awak!

Nari : dah -dah la jadi comel tu! Ish

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nari : dah -dah la jadi comel tu! Ish

Taetae👀❤: kau simpan gambar tu! Mane la tau nanti ada namja tanye kau siapa namja chingu kau..kau jawab la aku and tunjuk gambar ni..remember! Kau taken oleh aku..arraseo?

Nari : yae ! Dah la..nanti tak dapat boba ni...annyeong!

___________

 [✔]calling Him Mine|| KTH Where stories live. Discover now