Nari pulang ke rumah dengan menaiki teksi.
Appa: eh nari..awal balik harini.
Nari tidak melayan appanya di ruang tamu..dia terus naik ke bilik dan mengunci bilik itu.
Nari : kenapa semua nak buat aku stress eh? Dua ii pun hensem aih but aku tak suka diorang dua. Better aku chat txt.
______________________________________
TOMORROW X TOGETHER✊
onlinenari :annyeong!
|Huening kai😈:annyeong nari !
|
|Yeonjun😤 : yo! Watt up moa! Eh!
|
Nari :mane soobin ? Mana taehyun? Mana beomgyu?
|Yeonjun😤: beomgyu pergi tandas..dia melabur HAHAHAHAHAHA ..soobin ambil barang kat ground floor..pastu taehyun training menari..
|Beomgyu😇 : YAH! pabo ya yeonjun ah! Btw hai!
Nari : btw..aku meluah kat korang ni..
|Yeonjun😤 : aku tau dah ni..mesti pasal taehyung hyung dengan jungkook hyung kan?
Nari : kau yeonjun! Pemerhati betul la😒
|Yeonjun 😤 : kau minat je la aku..kan senang. Kan soobin?|Huening kai😈: KAN SOOBIN KAT BAWAH..
Nari : aku tak tau la dengan perasaan aku ni sebenarnya. Aku rasa nak nangis je sekarang ni. Either taehyung or jungkook?
|Beomgyu😇 : kalau ikut gyugyu la kan, nari kena pilih namja yang betul ii sayang nari..bukan just suka camtu je..at the end, putus juga..right mr yeonjun pabo ya?
|Yeonjun😤 : gyugyu la sangat eeee. Tapi ada betul apa si "gyugyu" cakap ni.. kami tak tau tentang perasaan kau ni sebenarnya..but kami just boleh bagi tau what is right, what is wrong.
|Taehyun 😪: ceh yeonjun ah! Ber speaking ye! Nari, kau kena buat keputusan cepat sebab nanti kau mainkan perasaan dua orang tau! Keputusan cepat tapi teliti..arasseo?
nari : yae..
|Soobin🙆 : annyeong nari !
|Yeonjun😤 : okay la kalau macam tu..kami training dulu okie? Nanti kami chat! Annyeong!
|Soobin🙆 : aik! Aku baru je masuk ni
|Taehyun😪 :HAHAHAHAHHA bye nari!
Beomgyu 😇:annyeong!
Huening kai 😈: annyeong nari!
|Soobin🙆 :kejam la korang ni!
YOU ARE READING
[✔]calling Him Mine|| KTH
RomanceKau yakin kau boleh buat dia bahagia? "No matter how far u go , no matter how deep the ocean is , no matter how long the time taken, i'll chase and keep chasing u" YOU WILL BE MY FOREVER LOVE. ONE AND ONLY SOULMATE. Started :021020 End :101120