i wanna be yours😳❤

121 39 0
                                    

Nari : aku sebenarnyaaaaaaa......

Taehyung : aku tepak kau ni kang.

Nari : waaaaaa kau nak tepak anak orang asal? Berani kau? Kau fikir kau artis, aku tak boleh saman kau?

Taehyung : dah tu cakap la.

Nari : kau lepaskan dulu aku! Baru aku cakap!

Taehyung :dah cepat la.. aish

Nari : aku sebenarnya nak chat kau dah malam tu..tapi aku ingat kau prank aku.

Taehyung : hey, kau ingat aku saje je ke bagi number aku kat orang aku tak kenal?

Nari : maybe HAHAHAHHA

Taehyung : kau save number aku cepat..aku nak tengok depan mata aku.

Nari : nanti laaaa..aku tak ingat la.

Taehyung : habis tu , jungkook kau ingat la? Camtu?

Nari : kau asal ah! Aku kene la save number dia...dah aku kerja under dia.. and kau? What's the point to save your number?

_____________

Sibuk nari membebel, rupanya, jungkook belum balik dan mendengar perbualan antara taehyung dan nari.

Jungkook : so ini la plan hyung? Aku try call nari la..boleh jugak aku kacau hyung HAHAHAHAHA

Trtt trtt....

Trtt trtt....

*Nari's phone *

"Jungkook oppa is calling u "

Taehyung : asal jungkook call kau ni? Dah takde keje lain ke? Baru dapat number nak gatal dengan dia .

Nari : mulut jaga sikit eh! Think positive la ...lets say jungkook oppa call aku sbb urgent.

Taehyung : helloooooo! I know jungkook more than you okay! Dah dah... end kan je call tu.

Taehyung menekan button off di phone nari.

Nari : kau asal!

Jungkook : aishhh tak jadi pulak dah. Aku balik la macam ni.. hurm.

Taehyung memegang tangan nari dan membawa dia ke bilik studio.

Nari : wei kau nak bawa aku ke mane ni ah! Jangan macam ii..aku call polis kang.

Taehyung : kau boleh diam tak..aku bawa kau ke bilik studio jap.

Nari : untuk?

Taehyung : kau teman la aku hari ni kat bilik studio..kan next week group ada show. So, aku nak prepare awal ii.

Nari : waaaaa besarnya studio big hit ni.

Taehyung : dahhhh ke laut dah yeoja satu ni.


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
 [✔]calling Him Mine|| KTH Where stories live. Discover now