__________
Nari : sebenarnyaaa..... kau tak tau before aku datang big hit ni, aku gaduh besar dengan areum.
Jungkook : gaduh besar? Maksud kau?
Nari : hari tu, taehyung ada ambil phone aku and rakam muka dia.. kau ingat tak ni?
Jungkook : ingat ii. Asal?
Nari: aku kan minat taehyung dulu. So aku simpan la video tu elok ii sebab aku tak tau pun yang aku akan jumpa dia lagi atau tak..chingu ii aku semua suka video tu.. but one day areum ni sakit hati tengok chingu ii aku ni layan aku lebih dari dia.
Jungkook: jadi dia tak puas hati la ni? Apa dia buat kat kau?
Nari : dia delete video taehyung tu.. aku marah tu marah jugak..ye la aku jaga baik ii video tu en. But dia kawan aku.. jadi aku maafkan dia. But dia buruk ii kan aku kat sekolah before graduation. So aku ambil keputusan to stay away from her.
Jungkook :Laaaaa asal busuk betul hati dia tu.. muka cantik hati tak..
Omma : Nari! Panggil chingu kamu masuk dalam ni ...omma ada buat air ni.
Nari : yae omma! Dah jom la masuk.. kita minum dulu. Aku pun nak bagi something ni kat kau!
jungkook: something? Ye la aku masuk..but aku tak leh lama ii kat sini..sebab taehyung kau tu dah tunggu aku kat rumah.
Nari : laaa ye ke. Tapi, taehyung tau ke kau pergi sini?
Jungkook : tak kot..aku cakap aku beli barang kejap.
Nari : oh okok..kau minum dulu kat ruang tamu. Aku nak ambil barang kau.
Jungkook : yaee.. kau ni dah la cantik, jangan taehyung buat macam ii yang buat kau nangis dah la... aku sanggup move on dari kau demi kebahagiaan kau..
Jungkook meluahkan perasaannya di dalam hati.
Nari : naaaaa ambil la... hadiah dari aku..kemeja ni tak la mahal sangat..tak la murah sangat..but okay la untuk kau. Aku balas balik sebab kau bagi aku bunga hari tu.. dah la mahal. Hehe
Jungkook : eh kau ni.. dah cukup cantik dah ni untuk aku ! Gomawo nari !
Appa : yeobuuuuu!!! Tengok diorang tu... saye rasa la kan..ini la orang yang dia belikan kemeja tu ! Bakal menantu saye hensem ek..macam bapa mertua dia..eh?
Omma : ye la chagi ! Sesuai betul dengan nari ni!
Jungkook yang sedang bercakap dengan nari ternampak appa dan ommanya yang di tepi dinding melihat mereka.
Jungkook : annyeong ajushi, annyeong ajumma *bow* saya ni orang yang nari make up kan. Maaf menganggu malam ajushi dan ajumma..
omma : anniyaaaa! Tak ganggu pun.
Appa : panggil saya papa je. Kamu ade rupa jungkook.. eh betul en jungkook?
Jungkook : papa?
Jungkook melihat nari.
Jungkook : betul la tu jungkook.. hmm ajumma, papa, eh maksud saya ajushi hehe ...saya terpaksa pulang sebab saya ada hal.. maafkan saya..saya pergi dulu. *bow *
Appa &omma : yaee..datang lagi nanti ye menantu..eh?
Nari : appaaaa!!! Omma !!!!
Nari menolak jungkook ke luar..
Nari : bagus kau keluar cepat.. kang ade ni cakap bukan ii ni
Jungkook : aku tak nak balik la macam ni..aku nak layan mertua aku. HAHAHAHAHAHHA
Nari : yah ! Aku tepak kau ni kang.
YOU ARE READING
[✔]calling Him Mine|| KTH
عاطفيةKau yakin kau boleh buat dia bahagia? "No matter how far u go , no matter how deep the ocean is , no matter how long the time taken, i'll chase and keep chasing u" YOU WILL BE MY FOREVER LOVE. ONE AND ONLY SOULMATE. Started :021020 End :101120