i fall in luv with you 😍

115 39 4
                                    

Taehyung :dahhhh ke laut dah yeoja satu ni.

Taehyung : dah duduk diam ii kat situ..kau tegur if aku ada salah step or patut perbaiki.. mana phone kau?

Nari : ye ye..ni phone aku. Asal?

Taehyung merampas phone nari agar nari tidak bermain phone semasa dia melakukan latihan menarinya itu.

Nari : asal kau ambik phone aku!?!?!

Taehyung : supaya kau tak ambik gambar aku..nanti kau ambik, terus kau jual tanpa izin macam mana hah!?!?!?!

Nari : excuse meeeee! Ish malas la aku orang macam ni. Dah cepat la menari tu.

Taehyung : jap..aku bluetooth lagu dulu...

Nari kebosanan melihat taehyung menari tarian yang sama dalam lagu save me.

Taehyung :kau dah kenape tengok ii aku ni?

Nari : dah kita dua je kat sini..kau fikir aku ni nak sangat ke tengok muka kau? Ish.

Taehyung : nobody cares HAHAHHAHA

tepat 2 jam training, taehyung akhirnya membawa nari keluar dari studio tersebut .

Nari : puas kau menari? Dah la aku nak balik.kang omma aku marah, sape nak tanggung huh.

Taehyung : puas sangat. Dah la..pergi la balik..malam ni aku call kau okie?

Nari : tak..sekarang ni asal kau nak call aku? Kau ada sebab ke nak call aku? Tak en? So get out of my way. Aku banyak lagi nak buat malam ii ni.

Taehyung : kau yakin yang kau boleh reject call aku malam ni? We will see. Dah la..kereta aku dah tunggu aku ni..annyeong.

Taehyung memeluk nari dengan penuh erat.

Nari : eeeee kau ni..dah la berpeluh! Basah baju aku nanti dengan peluh kau !

Taehyung : cuci la kan senang! Annyeong!

_____________

Nari menekan button lift untuk turun ke bawah.. semasa di dalam lift, ada satu namja masuk bersama dari tingkat berlainan. Hanya mereka berdua di dalam sana.

Namja : eh, miss! Kita jumpa lagi!

Nari : sorry, do i know you kid?

Namja : oh ! Awak yang langgar saye pagi tadi.

Nari : pagi tadi? Jap ..... eh! Betul la! Mianhae about that!! Btw, saya baru masuk kerja kat big hit ni..thats why macam rushing sikit. Im nari. You?

Namja : im sunghoon. Saya pun baru je masuk kat sini. Nice to meet you ! Can we change our number?

 Nice to meet you ! Can we change our number?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nari : sure!

________

Sampai sahaja mereka di ground floor, sunghoon terus bergegas berjumpa team nya ,"enhypen" untuk terus training.

Nari: ohh annyeong!


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
 [✔]calling Him Mine|| KTH Where stories live. Discover now