the reality😩

91 34 5
                                    


_____________


Jungkook terkejut semasa lalu dihadapan taehyung.

taehyung : so, ini la sebenarnya yang kau rahsiakan dari hyung?

Jungkook menghentikan langkah dihadapan taehyung.

Jungkook : saya bukan mau tikam belakang hyung tapi...

Taehyung : YAH JUNGKOOK SHI! ARE YOU OUT OF MIND!

Jungkook : WAE!? itu yeoja chingu hyung ke?

Taehyung : ANI! tapi kau tau sudah hyung suka kat dia!

Jungkook : hyung yakin boleh pikat dia!? Saya cabar hyung kalau hyung dapat pikat dia.

Taehyung : kau dah melimpasi batas kau sebagai orang muda jungkook shi!

Taehyung berlalu pergi dengan penuh kemarahan di dalam jiwa. Rasa dikhianati itu amat perit dan menusuk ke jiwa.

Nari yang merasa ketakutan akibat takut taehyung dan jungkook bergaduh akibat dirinya pun turun ke ground floor untuk membeli coffee.

Semasa di dalam lift, nari terjumpa group TXT .

Nari : OH annyeong!

Huening kai : oh annyeong nari ah!

Yeonjun : kau kenapa muram je ni?

Soobin : YAH YEONJUN AH! Kau ni tak pernah nak baik kalau cakap dengan yeoja..patut la make up artist kau resign HAHAHAHAHAHA

Yeonjun : pabo ya!

Nari tersenyum melihat gelagat mereka sehingga la taehyun minta number nari.

Taehyun : bak sini number kau..

Nari :naaaaaa

Taehyun : aku dah masukkan dalam group kami berlima.

Beomgyu : if kau nak luah something kat kami, kau chat je arrasseo?

Nari : yae.

Huening kai : kami bukan apa but kami tak suka tengok yeoja sedih sebab something not necessary.

Nari : araaaa.. gwenchana... aku boleh jaga diri ..dah jom pergi cafe sama ii

ot5: jom!

ot5: jom!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
 [✔]calling Him Mine|| KTH Where stories live. Discover now