betraying?😌

84 33 7
                                    

Taehyung dan nari berjalan di tepi sungai han.

Taehyung : aku nak tanya sikit ni.

Nari : tanya je la..macam tak biasa.

Taehyung : how can you choose me over him?

Nari : molla. Perasaan and firasat aku kuat tentang kau. So i choose you.

Taehyung : gomawo nari shi. Apa patut aku panggil kau?

Nari : nari and kau aku je la..tak yah nak sayang bagai.. geli tau tak.

Taehyung : yelah. Kau aku pun jadi la.

Taehyung mencubit hidung nari.

Nari : sakit la! Ish.

Taehyung dalam diam menggengam tangan nari. Nari terdiam seketika.

Taehyung : alaaa melting la tew! HAHAHAHAHAHA

Nari : hah? Aku? Melting? No way la..ini nari la!

Taehyung : ye la sayang .

Nari : waaaa! Ada ni kang jadi sejarah percintaan 20 minit ni kang..nak camtu?

Taehyung : tak tak hehehe. Dah la jom balik. Aku ada training esok ni... ingat, make up artist tu make up artist jugak, jangan nak lebih ii. Arraseo?

Nari : eleh.. ye la mr taehyung. Aku balik dulu..esok nak awal lagi pergi big hit. Ngeh!

taehyung : hati ii balik tu! Annyeong!

Nari : dae! You too!

_________

Pada malam itu, nari dapat satu notification.

Taetae👀❤
Online

taetae 👀❤: jaljayo nari shi! Jumpa esok!

    Nari : yae taehyung shi..HAHAHA jaljayo opp...

Taetae 👀❤: opp? What are you try to say huh little girl?

Nari :eopseo. Jaljayo ! Bye.

Taetae👀❤ : yah!!! Jawab laaaa!

Seen

_______________

Keesokkan harinya, nari seperti biasa pergi ke bighit ent dengan lebih awal.

Nari masuk ke bilik make up dimana ot7 di make up oleh make up artist masing ii.. tetapi taehyung kelihatan diam kerana dia tiada make up artist.

jungkook : kau tak payah la nak risau sangat. Dia tengah tunggu make up artist baru tu..make up artist lama dia dah kena buang sebab jarang datang.

Nari : laaaa yeke

Tiba ii kedengaran suara yang amat dikenali oleh nari.

Areum : annyeong yeorobun! Saya make up artist taehyung yang baru.

Nari : areum!?! Ap..apa kau buat kat sini?

Areum : na..nari! Kau kerja kat sini?

Taehyung melihat muka nari ada maksud disebalik kegembiraan dan senyuman nari itu

Taehyung melihat muka nari ada maksud disebalik kegembiraan dan senyuman nari itu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Taehyung : aku tau dia tak okay.

Areum : annyeonhaseyo taehyung! *bow*

Taehyung : dae.

Areum : nama saya ...

Taehyung : tak yah kenalkan diri..aku dah tau siapa kau... dah cepat make up aku.

Areum : yae oppa!

Nari : waaaa ber "oppa" ye... tahan nari tahan..ade ni kang meletup kat sini ni kang.

Jungkook : yah! Kau nak make up aku ke tak ni?

   Nari : jap la! Aku tengah cari make up aku dalam beg ni! Sabar boleh tak?

Nari membaling make up brush di meja berhadapan dengan jungkook.

Jungkook : aku tau dia ni jealous dah sekarang ni..macam mana tak jealous , kawan baik sendiri dapat jadi make up artist namja chingu dia.

Jungkook membebel di dalam hati.

Sudah selesai make up, nari terdengar perbualan antara taehyung dengan areum.

Taehyung : thank you make up kan aku.

Areum : gwenchana oppa! Oppa nak makan ramen tak balik ni? Memandangkan today is my first day, saye belanja.

Nari mengemas begnya lalu pergi meninggalkan tempat tersebut. Dia keluar dengan menghempas pintu dengan kuat.

Taehyung : ada aku suruh kau panggil aku camtu? No right? So stop calling me oppa. And aku tak akan makan ramen dengan kau! Keep my words.

Taehyung mengejar nari yang keluar dari bilik tersebut.

Taehyung mengejar nari yang keluar dari bilik tersebut

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
 [✔]calling Him Mine|| KTH Where stories live. Discover now