Jungkook: wait what!?!
Taehyung : hyung kenal dia dari konsert haritu lagi. But kau tak nampak sebab time tu kau tengah rakam muka kau kat satu yeoja tu.Jungkook : eh jap! Bukan hyung ke yang bagi kertas kat satu yeoja tu? Don't you?????
Taehyung : kau perasan!?!?!
Jungkook : yes i doooooooo! SO YEOJA TU NARI LA EN?!?!
Taehyung : yae.
Jungkook : tak dengar hyung! Ape diaaa?
Taehyung : YAEE!!!!
Jin :dah tak ingat dunia ke dua orang tu? Orang nak habis awal shooting ni. Dah la badan hyung sakit..nasib ada "bodyfriend"
Author : promote jap bodyfriend.
Jungkook : hyung, bagi kertas tu bukan makna hyung dah kenal..dia ade chat hyung ke?
Taehyung hanya mendiamkan diri.
Taehyung : takd.....
Belum sempat taehyung menjawab, jungkook sudah memotong jawapannya.
Jungkook : takde en? So itu bukan sudah kenal hyung ..itu baru mengenali hati budi seseorang. First crush ke hyung? Ke first love?
Taehyung : molla!
Rm: jungkook shi, taehyung shi cepat arh.. shooting dah nak start ni.
Jk,taehyung: yaeeeee..
Taehyung : why im look weird here?
Jimin :yah taehyung! Pabo ya! Perfect je muka kau sini..dah la pujaan hati army kau ni..aku tepak kang
Jungkook : hyung !daebakkkk! Why u look so perfect here!
____________
Habis sahaja sesi bergambar, taehyung terus menukar bajunya.
Nari membersihkan muka jungkook dengan wet tissue.
Nari : dah siap.. thank you sebab bagi kerjasama hari ni...gomawo! Saya pergi dulu.
Jungkook : yae..nari, ambil number oppa ni...mane la tau boleh lepak same ii nanti.
Nari : yae oppa.. annyeong !
Nari bergegas keluar dari bilik tersebut..secara tiba ii, taehyung menggengam tangan nari sehinggakan nari berpusing tepat ke dada taehyung .
Taehyung : aku nak jumpa kau jap. Kau jangan keluar dulu..biar member ii aku ni keluar dulu.
Ot'6 : annyeong taehyung! Jumpa kat rumah nanti!
Taehyung : yaee! Annyeong yeorobun!
Taehyung : kau! Taehyung menarik pinggang nari ke pangkuannya.
Nari : yah! How dare you! Kau nak ape dari aku ni? Nak aku make up ke?
Taehyung : jangan kau melawan aku dulu. Aku nak tanya ni. Kenapa kau tak chat aku since 6 month ago?
Nari : aku....aku...
Taehyung : kau tau tak macam mana perasaan menunggu seseorang ni?
Nari : akuu...... akuuu..
Taehyung : aku aku....CAKAP JE LA!
Nari : aku sebenarnyaaaaaaa.......
YOU ARE READING
[✔]calling Him Mine|| KTH
RomanceKau yakin kau boleh buat dia bahagia? "No matter how far u go , no matter how deep the ocean is , no matter how long the time taken, i'll chase and keep chasing u" YOU WILL BE MY FOREVER LOVE. ONE AND ONLY SOULMATE. Started :021020 End :101120