" pengantin perempuan ,Choi nari dipersilakan untuk masuk"
Kim taehyung melihat nari yang mengenakan gaun berwarna purple kerana tema mereka ialah i purple you.
Taehyung : sikit tercabut jantung aku. Cantiknya bakal isteri aku.
Mereka bertatap mata sehinggakan nari tersipu malu semasa berjalan bersama appanya.
"Now , i annouced you guys as husband and wife "
Semua orang yang berada di dewan bersorak keriangan memandangkan taehyung sudah berpunya.
Taehyung memeluk pinggang nari dan berbisik ,
Taehyung :Let's make a plan. Ten years from today, we'll tell our children the story of how I proposed to you.
Nari ketawa kecil.
Ot6 : taehyung , jom ambik gambar terakhir sebagai orang single sebelum berpisah.
Taehyung : jap eh sayang. Dahhh jommm !
Yeoja " sekalian alam : hensem diorang ni ! Aku harap aku dapat salah satu daripada 6 orang tu !
Secara tiba ii areum yang turut hadir itu menegur yeoja tersebut.
Areum : kalau nak diorang , ilmu kena cukup di dada and attitude kena jaga.
Yeoja ii itu terdiam mendengar kata ii areum itu.
Nari : areum!!!!!! Kau pergi mana selama 1 bulan ni? Aku rindu kau sobsob and aku nak minta maaf.
Areum : rilex la nari.. jangan sedih di hari bahagia kau ni... aku di rumah je ..takpe aku maafkan kau and aku pun nak minta maaf dengan kau kalau aku terkasar dengan kau sobsob.
Ot7 : diorang dah berbaik la wei !
Rm menuju ke tempat areum
Rm : areum.. aku nak minta maaf dengan kau tentanh hari tu .
Areum : tak pe... awak dah buka minda saya for being such a good person.
Rm : keluar dengan aku nak?
Areum : keluar dengan kau?
Rm : yup!
Areum : aku okay je.
Ot5 : em satu orang lagi dah nak bercinta. Em kita single forever.
Taehyung : sayang , i love you for the rest of my life and my love for you will never change. I promise.
Nari : me too .. i hope i can be a good wife to you and be a good mom in the future.
Taehyung : awak kena sedar yang nama awak bukan choi nari lagi..but kim nari .. HAHAHAHHA
Nari : saya tau la HAHAHAHHA
Mereka keluar dari dewan untuk mengambil gambar keluarga. Appa dan omma nari menangis melihat puterinya telah selamat berkahwin.
-TAMAT-
Thank you for those who always support me for doing this story calling him mine ||KTH. Thanks a lot for voting my story ! I wuv you guys ! Till we meet again to the next story!
YOU ARE READING
[✔]calling Him Mine|| KTH
RomanceKau yakin kau boleh buat dia bahagia? "No matter how far u go , no matter how deep the ocean is , no matter how long the time taken, i'll chase and keep chasing u" YOU WILL BE MY FOREVER LOVE. ONE AND ONLY SOULMATE. Started :021020 End :101120