•6•

345 28 11
                                    

Sakura suyu kapatıp bir havlu aldı. Sasuke'nin onu reddetmiş olması, kulağa her ne kadar tuhaf gelse de şimdi bile canını acıtıyordu. Onu gençliğinin yineleyen kâbuslarına sürüklemişti.

Asla yeterince iyi değildi.

Düşüncelerinden ve kötü hatıralarından dolayı öfkelenmiş olan Sakura, üzerine bir kot pantolon, yeşil kolsuz bir bluz ve deri sandaletlerini giydi. Geçmişe bakmanın anlamı yoktu. Her zaman ilişkilerini, cinselliğini ve kendi tercihlerini kendisi kontrol ederdi. Hiç kimseye karşı aşırı duygusal davranmayacağından adı gibi emindi. Özellikle de Sasuke'ye karşı.

Saç fırçasını nemli saçlarında gezdirdi ve üzerine parlak bir ceket geçirdi. Ardından, rahatsız edici düşüncelerini aklının gerilerine iterek yeni ailesiyle tanışmak için aşağıya  indi.

Evin arka odasına adım attığında herkesin dökme demir masalar ve onlarla uyumlu bar sandalyeleri etrafında toplanmış olduğunu gördü. Rengârenk çiçekler çardağı çevreliyordu. Sarı, kan kırmızısı ve mordan oluşan bir renk cümbüşü dikkatleri üzerine çekiyordu. Ilık esintinin getirdiği tatlı koku, burun deliklerinden içeri sızdı. Üzerinde  melek süslemesi olan şık çeşmeden yosunlarla kaplı süs havuzuna su akıyordu. Güneş, evin Arnavut kaldırımlarına vuruyordu. Bu huzur verici ortam Sakura'nın derhal  rahatlamasını sağladı. Parmakları huzurun, masada sohbet eden İtalyan ailesinin gürültüsü altında dahi mistik bir izlenim veren görüntüsünü ölümsüzleştirmek için fotoğraf  makinesini aradı.

“Sakuracım, gel de bize katıl.” Adının sonuna -cım eki duymak genelde irkilmesine sebep olurdu, ama Sasuke'nin annesi adını sihirli bir kelime gibi söylemiş, o da umursamamıştı. Bir numaralı kural: henüz yeni katıldığın ailenin annesini asla eleştirme.

“Teşekkürler.”

Sasuke ona bir kadeh kırmızı şarap doldurdu, ardından parmaklarını onun parmaklarına kenetleyip gülümsedi. Sakura'nın kalbi tekledi, yine de sıcak bir biçimde gülümsemeyi başardı. Sasuke'nin kardeşleri tüm ilginç ayrıntıları dinlemeye oldukça istekli görünüyordu. Sakura kritik bir karar aldı. Hikâyeyi ne kadar hızlı bir şekilde ortaya dökerse, Mayu'nun evlenmesi o kadar hızlanacaktı.

Şarabını yudumladı. “Tanışma hikâyemizi dinlemek ister misiniz?”

Sasuke hayretle kaşlarını çattı. Masadaki tüm kadınlar onaylamak için seslerini yükseltti. Sakura gülümsemesini gizledi. Bu defa işler kolay olacaktı.

“Yakın arkadaşım Karin bize görücü usulü bir buluşma ayarladı. Bu arada en yakın arkadaşımın erkek kardeşimle mutlu bir evliliği var. Bir iş yemeğinde Sasuke ile tanıştığında bizim birbirimize çok iyi uyacağımızı düşünmüş.” Sasuke'ye iğneleyici bir biçimde gülümserken, gözlerindeki uyaran bakışları fark etti. “Tanıştığımız anda bana aradığı kadın olduğumu söyledi. Genellikle ilk buluşmada erkeklere inanmam ama Sasuke beni tavlamayı başardı.”

Sarigi iç çekerken çıkık çenesini elleri arasına aldı. “Ne kadar romantik! Neredeyse Kader filmindeki gibi.”

“Evet, tıpkı Kader deki gibi.” Sakura, Sasuke'nin parmaklarını sıktı. “Bir nikah tarihi belirlemeyi planlıyorduk ama Mayu'nun da nişanlı olduğunu duyunca yıldırım nikahıyla evlenmeye  karar verdik. Umarım dört dörtlük bir düğün düzenleyememiş olmamız sizi çok üzmemiştir ama ben ilgi odağı olmaktan pek hoşlanmam, bu yüzden de en iyisinin bu olacağını düşündük.”

Sasuke, Sakura'nın avucunu dudaklarına götürdü ve tam ortasına bir öpücük kondurdu. Sakura'nın teni karıncalandı. “Evet. Sakura kendinden bahsedilmesinden pek hoşlanmaz.”

ESKİ SEVGİLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin