•11•

695 25 19
                                    

Öncelikle bölüm baya fesat. Olabildiğince imanlı hale getireceğim. 7783 kelimelik bir bölüm. Baya uzun.

***

Tam şu anda resmi bir nikâhla evlenmesine izin verilmişti. Bugün. Şu saniye. Sakura lüks baloncukların içine daldı ve derin bir nefes aldı. Büyüyüp havada uçuşan bir parça köpük ışığın altında parıldadı. Ayağını oynattı, bacaklarını küvetin iki yanına yerleştirdi ve suya daldı.

Milano’daki mahkemeye yaptıkları ziyaret onu dehşete düşürmüştü. Sahte bir evlilikten söz etmek kolaydı ama bu belgeleri doldurmak başka bir şeydi. İki şahit eşliğinde noter onayını aldıktan sonra onlarca kâğıdı onaylatmış, notere damgalatmış, dosyalamış ve nihayet Nulla Osta adı verilen evlilik taleplerinin son beyannamesini de almışlardı.

Sakura sızlanıyordu. Sasuke'nin üst düzey ve ünlü bağlantıları sayesinde annesi belge zincirini kolaylaştırmış,  böylece yarım günde tüm işleri halledebilmişlerdi. Elini havaya kaldırıp parmağını saran ışıltılı elmas yüzüğe tekrar baktı. Sasuke'nin planı dört dörtlük gibi görünüyordu. Mayu'nun evliliği garanti altına alınana kadar gelecek birkaç ay boyunca annesini oyalayacak, ardından korkunç bir şekilde kavga ederek ayrıldıklarını anlatacaktı.

Sıkıntılıydı ama bunu yapmak zorundalardı. Sandal ağacının enfes kokusuyla sakinleşirken derin bir iç çekti. Sasuke'nin yalnızca kız kardeşine yardımcı olabilmek için altına girdiği yük gerçekten inanılmazdı. Annesine duyduğu saygı da tüm hareketlerinden anlaşılıyor ve bu onu çok etkiliyordu. Evlenmesi ve sıranın böylece kız kardeşine gelmesi yönündeki çılgın taleplerini elinin tersiyle itmek yerine, kendisi dışında herkesi mutlu edecek bir plan kurmuştu.

Vücudu karıncalanıyordu, bir elini omuzunun üzerine koyup nazikçe okşadı. Sasuke'yi ne tür bir kadın mutlu ederdi acaba? Tatlı ve fazla bir şey beklemeyen biri mi? Yoksa böyle bir kadından bir ay içinde sıkılır mıydı? Bunlar onu neden bu kadar ilgilendiriyordu?

Onu istiyordu çünkü.

Gerçekler bir tokat gibi yüzüne vurdu. Evet, aralarında cinsel bir çekim olduğunun hep farkındaydı. Yine de aynı yatakta uyumak, onu kendi ortamında görmek aklını başından alıyordu. Artık ona duyduğu arzuyu dindirip bu durumdan kurtulmak için can atıyordu. Sonuçta geçmiş deneyimleri bir şeyler ifade ediyorsa sabah olduğunda kendini tatmin olmuş hissedecek ve hayatına devam edebilecekti. Yoluna devam edip yanındaki adamın doğru kişi olmadığını fark ettiği anda karnında duyduğu boş, içini kemiren histen daha kötüsü yoktu. Hiçbir zaman doğru kişi diye biri olmayacaktı. Elbette sağlıklı, tatmin edici bir ilişki hormonlarını sakınleştirebilirdi yine de.

Peki ama Karin?

Bunu düşünürken bir yandan alt dudağını kemiriyordu. Sasuke ne kadar inkar etmeye çalışsa da en yakın arkadaşına âşıktı. Elbette bu seyahatin ardından nihayet Karin'den ve ailesinden uzak duracaktı, böylece Sakura da işleri altüst edeceği konusunda endişelenmek zorunda  kalmayacaktı.

Tüm mesele birlikte olmalarından ibaretti. Ne de olsa evli rolü yapıyorlardı, oyunlarına yalnızca biraz heyecan katmış olacaklardı, hepsi bu. Kimsenin bilmesine gerek yoktu. İkisi de birer yetişkindi ve tamamen fiziksel bir ilişki yürütmeyi başarabilirlerdi.  Sasuke ile  yatmak istiyordu. Tüm vücudunu heyecan sardı. En iyisinden daha kötü hiçbir seçeneğe razı olmayacaktı çünkü pazarlık şartları ondan yanaydı. Onun kuralları geçerliydi.

Ah, evet.

Kapı açıldı ve fantezisi bir anda önünde belirdi.

Genç kızlara özgü bir sesle çığlığı bastı. Köpüklerin altına biraz daha daldı ve bacağını telaşla küvetin kenarından çekti. Sasuke bir elinde bir kadeh beyaz şarap, diğer elinde ise enfes bir kremalı pasta dilimi ve dudaklarında büyüleyici bir gülümsemeyle içeri dalmıştı.

ESKİ SEVGİLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin