Aniden gelen insanları sevmediğimi söylemiş miydim? Eh, şimdi söylemiş oldum.
Kahverengi saçları omzuna düşen, her zamanki gülümsemesiyle karşımda Elena duruyordu.
"Dönmene sevindim." Elini omzuma atıp gülümseyerek gözlerime baktı.
Ben de gülerek karşılık verirken arkamdan Lily'nin hırıltılı seslerini duyuyordum.
"Demek alevin gücünde ustalaştın ha? Tam da beklediğim gibi."
Kafamı salladım.
"Yani, en azından kontrol edebiliyorum."Merakla yüzünü inceledim.
"Siz neden buradasınız?"Gözleri gözlerimden ayrılıp kampı süzdü. İleride oturan avcılara bakıyordu.
"Leydimizin başına neler geldiğini öğrendik. Titan Selene, Drageild'in kurtuluşundan sonra bizi her şey hakkında haberdar etti."
Gözleri tekrar benimkilerle buluşunca naif bir yüz ifadesiyle karşılık verdi.
"Hatta Tanrıça Artemis'in kızı olduğunu da söyledi."Anlayışla başımı sallarken tepki vermeden yüzüne bakmaya devam ettim.
"Merak etme, kimseye söylemedik."
Derin bir iç çektim.
"Benim söylemem daha uygun olur, sağ ol."Gülümseyerek kafasını yan yatırdı.
"Kheiron sizi görmek istiyordu. Biz de toplantı için orada olacağız."Görüşürüz deyip Lily'e sert bir bakış attı. Sonra da arkasını dönüp avcılarına doğru ilerledi.
Lily arkasından sesli bir şekilde dil çıkararak bana döndü.
"Onu sevmiyorum."Kıkırdadım.
"Haklı sebeplerin var tabii ama bunları aştığımızı düşünüyordum."Kollarını göğsünde birleştirip parıldayan mor gözleriyle ciddi bir bakış attı.
Hafif gülümsemeyle yana kıvrılan dudağımla, gözlerimi kısıp kaşlarımı havaya kaldırdım.
"Yoksa kıskandın mı?"Kolları panikle açılırken kaşlarını çattı.
"Hiçte bile! Zaten o bir avcı."
Sinsi bir gülüşle yüzüne bakarken yüzünü buruşturup ofladı.
"Ne diye açıklama yapıyorsam."Hızlı adımlarla ana salona yürürken gülerek arkasından ilerledim. Onu sinir edip yüzündeki ifadeleri görmeyi oldum olası severdim. Yanakları kızarır, kaşları çatılır ve gözleri daha da parlardı.
Kapıdan içeri girdiğimde çoktan herkes gelmişti.
Kheiron "Sizi gördüğüme sevindim. Ayrıca, tebrik ederim, Drageild'i kurtardınız. Herkes, hatta Tanrılar da dahil olmak üzere çok etkilendi."
Hailey burun kıvırıp,
"Demek dikkatlerini çekebildik."Alex kocaman açılmış gözlerle Hailey'e bakarken kafasını hayır anlamında sallıyordu. Hailey ne dediğini geç anlasa da göz devirip tamam niteliğinde kafasını sallayarak karşılık verdi.
Kheiron "Şimdi, asıl kısma geldik. Duyduğum kadarıyla Eris ordusunu toplamış ve saldırmaya hazır hale gelmiş. Tetikte bizi bekleyen iki müttefik krallık ve bizle savaşa her an hazır avcılar var."
Robin araya girip,
"Ve Eris'i indirmekten gurur duyacak bir melez kampı."Kheiron saniyelik bir bakışla Robin'e bakıp konuşmaya devam etti.
"Güç bakımından iyiyiz. Ayrıca güçlerini tekrar elde etmen hepimizi mutlu etti. Ve bir şey daha var. Artemis'in kızı olduğuna Tanrılar ne kadar çok beğenmeyip şaşırsalar da kabullendiler gibi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ejder'in Koruyucusu
FanfictionBeyaz saçları... Dalgalı beyaz saçlarına götürdü elini. Kim olduğunu bildiğini sanıyordu. Vahşi, tuhaf ve umursamaz. Ama yanılıyordu. Hiçbir şey bilmiyordu. Kızıl saçlı yoldaşı Lily ile çıkacağı yolculuğu bilmiyordu. Aslında önemsiz olduğunu düşünse...