✨ Ironfrost + Peter ✨
„I don't want a lot for Christmas, there is just one thing I need, I don't care about the presents underneath the Christmas tree..." Nesly se tóny místnostmi Stark Tower. Vánoce byly za dveřmi, tudíž zde panovala sváteční atmosféra. Tedy, jak jen to je možné, když s vámi žije bůh lsti a falše.
„Já, Loki, ásgradský princ a bůh lsti a falše, jsem byl vybrán abych chránil Tonyho dítě, takže buďto odejdete v jednom kuse, nebo-" Lokiho monolog by přerušen slabou ránou. Tmavovlasý muž se podíval dolů, kde měl k sobě přidělaného Petera pomocí jedné šikovné midgardské věci, jejíž název se Ásgardčan neobtěžoval zapamatovat. Na podlaze se válel malý medvídek hnědé barvy, kterého musel Peter upustit, což způsobilo rámus, který jej přerušil. Loki se ohnul, aby mohl plyšáka sebrat a podat ho zpátky malému chlapci. „Opatrně, Petere, nechceš ho ztratit uprostřed bitvy," řekl něžně a pak svou pozornost obrátil zpět k vystavěné řadě Peterových hraček všeho druhu. „- nebo se těšte na můj hněv!"
Peter ze sebe vydal neidentifikovatelný zvuk, který mohl lehce připomínat smích. Bůh se spokojeně ušklíbl. Malý Stark si jej oblíbil hned od jejich prvního setkání. Starkovi muži mu prostě neodolali. A když už jsme u těch Starkových mužů, Loki slyšel bouchnutí dveří a následně Tonyho 'jsem doma'. Proto kouzlem rychle nechal zmizet hračky, Petera položil zpátky do ohrádky a sám si sedl na gauč, zatím co se mu na tváři usadil ten nejvíce znuděný výraz, který kdy kdo viděl.
„Poslední porada před Vánoci, slibuji!" povzdechl si Tony, když došel do obývacího pokoje, kde si přeměřil jeho dva obyvatele. Peter si spokojeně cosi žvatlal, což znamenalo, že to tady zvládli dobře, i když se Loki tvářil příšerně otráveně. „Jak jste se tu měli?" zeptal se s úsměvem, zatím co si vzal Petera do náruče a posadil se s ním vedle Lokiho, kterého políbil na přivítanou.
„Příšerně," spustil Loki teatrálně, „už mě nikdy nežádej, abych hlídal tvé dítě."
Tony na to nic neřekl. Ve výtahu totiž poprosil Friday, aby mu přehrála její záznam z doby, kdy byl na poradě. Nechápal, proč se jeho přítel neustále snaží tvářit, že jej všechno obtěžuje. „Zítra bychom mohli ozdobit stromeček."
„Ty mě chceš mučit?" optal se vyčítavě Loki, který byl ve skutečnosti potěšen Tonyho návrhem na zítřejší aktivitu. Obával se jen toho, až jeho milovaný přijde s tím, že budou péct cukroví. To Loki odmítal. Zase odsud posud.
„Rád bych, ale za jiných okolností," prohodil laškovně a věnoval mu svůdný pohled.
„Anthony! Ne před tvým dítětem," vyjekl skoro až pohoršeně Loki. „Teď mě omluv, mám ještě nějakou práci," řekl a než se stihl Tony zeptat, co tím myslí, byl pryč. Uvědomil si totiž, že pro ty dva neměl žádné dárky.
•••
Vítejte u letošního polovičního kalendáře s našimi oblíbenými hrdiny ze světa Marvel!🖤 Okénka si budete moci otvírat každý sudý den a jejich délka se až na výjimky pohybuje 400-500 slov. Budu ráda, když zanecháte hvězdičku, nebo komentář 😍 Snad to některým z vás zkrátí čekání na Štědrý den. A pokud byste měli zájem si ode mě otevírat okénka i v liché dny, na mém profilu najdete druhý poloviční kalendář Hvězdu vánoční.
ČTEŠ
12 vánočních dnů
FanfictionNa Vánoce budu doma, můžete se mnou počítat. Zařiďte, ať padá sníh, rozvěšte jmelí a dejte dárky ke stromku. ••• Poloviční adventní kalendář 2020 s Marvel tématikou.