✨ Pepper + May ✨
Žena s jahodově blonďatými vlasy nedočkavě odpočítávala vteřiny do konce své pracovní doby, což dělala velmi zřídka. Většinou tu byla spíše přesčas, než aby končila přesně, nedej bože snad dřív. Jenže dnes to byl poslední pracovní den před vánočním volnem a ona před sebou měla úžasný večer. Původně byly s May domluvené, že si zaskočí na sklenku vína, ale jelikož byla Pepper zkrátka dokonalá, vymyslela, že budou mít takovou malou vánoční sešlost u nich doma. Věděla totiž, že tam Peter bude s Tonym, tak proč toho nevyužít?
Jakmile ručičky na jejích řemínkových hodinkách ukázaly třetí hodinu, natěšeně vyskočila na nohy a skoro až běžela k výtahu. Nemohla si pomoc. Neviděla se s May celý měsíc a lhala by, kdyby řekla, že jí hnědovlasá žena nechyběla. Pepper si ji velmi rychle oblíbila a neměla v oblibě, když si na sebe nemohly najít čas.
„Je tu nějaký problém?" zeptala se malinko zamračeně, když prošla vánočně vyzdobenou halou. Původně ji měla May vyzvednout v kanceláři, ale neukázala se, a tak se Pepper rozhodla jít do lobby, neboť May chodí vždycky načas. Vlastnost, kterou zřejmě nepochytil její synovec.
„Slečno, tato žena-" spustil jeden ze strážných, ale Pepper jej zastavila pouhým gestem ruky.
„Vás jsem se neptala. Jste tu nový, že? Tato žena se jmenuje May Prakerová. Zapamatujte si to, budete ji vídat často," řekla rázně směrem k muži, načež se se zářivým úsměvem otočila k May. „Zdravím tě, cizinče," poškádlila ji a objala ji na přivítanou.
„Ty máš, co mluvit," zasmála se May, když se odtáhla. „Můžeme vyrazit?"
„Přemýšlela jsem, jestli bychom spíš nezašly na skleničku k nám, ať máme klid. Musíme si toho hodně co vyprávět. Mám pocit, že jsme se neviděly celou věčnost," odpověděla svou připravenou odpovědí. Navíc to byla částečně i pravda. A byla domluvená s Tonym, že můžou být s Peterem do pěti v dílně, takže na sebe budou mít dvě hodiny času, kdy nebudou rušeny.
„No, já rozhodně protestovat nebudu," souhlasila May. Chvíli poté, co vyrazila z domu začala obrovská chumelenice a ačkoliv sníh milovala, mnohem raději si ho užije zpoza okna v teple domova.
Nahoře si odložily v předsíni a poté se rovnou vydaly do kuchyně, kde už si Pepper ráno schovala dárek, který pro May koupila, když se naposledy viděly. Chodily po obchodech a hledaly inspiraci pro vánoční dárky. A Pepper jednu našla, když se May skoro až zamilovaně zahleděla na jedny hodinky, které byly umístěny v výloze. A když jim pak May šla koupit kávu, rychle do obchodu vlezla, koupila hodinky a na objednávku na ně nechala ještě vyrýt text.
„Červené, že ano?" položila spíše řečnickou otázku, ale malinko si oddechla, když May přikývla. Ta občas dostala chuť ještě na růžové víno, ale to zde Pepper momentálně neměla, i když si byla jistá, že v Tonyho „sklípku" by se něco našlo.
„Peter už je tady?"
„Měl by být s Tonym zavřený v dílně, ale později se k nám připojí," odpověděla s úsměvem a podala jí sklenku s vínem. „Čas na dárky," vyhrkla natěšeně. Ze skříňky s nádobím vytáhla menší zabalenou krabičku, kterou položila před hnědovlásku.
May jí věnovala napůl šokovaný a napůl naštvaný výraz. „Pepper! Řekly jsme si, žádné dárky!"
„Já vím, ale žiju s Tonym dost dlouho na to, abych čas od času neposlechla," zasmála se jen malinko omluvně. Nebylo jí líto toho, že jí pořídila dárek. „Ale rozbal to až na Vánoce," dodala rychle, než by to May stihla rozbalit tady. Nedělalo jí problém dát ostatním najevo, jak se ohledně nich cítila, ale nebyla si jistá, jestli to náhodou nepřepískla. Nebyla připravena vidět její reakci, až si přečte text, který byl vyrytý na zadní straně hodinek.
Pouto, jež spojuje tvou skutečnou rodinu, není v krvi, ale ve vzájemné úctě a radosti vašich životů. Málokdy vyrostou členové jedné rodiny pod jednou střechou.
Od sestry pro sestru,
s láskou Pepper
ČTEŠ
12 vánočních dnů
FanfictionNa Vánoce budu doma, můžete se mnou počítat. Zařiďte, ať padá sníh, rozvěšte jmelí a dejte dárky ke stromku. ••• Poloviční adventní kalendář 2020 s Marvel tématikou.