5.okénko

433 34 8
                                    

✨ Peter + Morgan + Pepper ✨

„Ještě jednou děkuju za to, že jsi mi tu dovolila zůstat," zamumlal Peter, když si v pokoji pro hosty, který už byl víceméně spíše jeho, než hostů, odložil věci a připojil se k Pepper v kuchyni. „Vím, že tě o to May požádala, ale já bych si doma vystačil i sám. Nerad bych vám zasahoval do vašeho společného času."

Pepper jeho slova ani nepřekvapovala, to byl celý Peter, ale i tak chvíli nic neříkala a dál mu připravovala sendvič. Bylo jí jasné, že musí být po cestě z MIT hladový. „Myslím, že je od May hezké, že bere směny navíc, aby její kolegové mohli být s doma s rodinou, když jsou svátky," řekla s úsměvem a položila před něj talíř s jídlem. „A nás přece vůbec neotravuješ. Kdy si konečně zapamtuješ, že jsme rodina? Poprosila jsem Happyho, aby sem May zítra dovezl, takže tu pak budeme všichni."

Všichni ne, uklouzlo málem Peterovi, ale naštěstí sám sebe včas zarazil. A než stihl říct něco jiného, ozval se po schodech dupot malých nožek a za okamžik už ho kolem pasu objímaly dvě drobné ručky.

„Petey!" vypískla nadšeně Morgan. „Mami, ty jsi mě nevzbudila!" Obrátila se vyčítavě na momentálně dost pobavenou Pepper.

„Peter dorazil před pár minutami, zlatíčko, takže jsi o nic nepřišla," informovala ji s úsměvem. Když ji dnes po obědě ukládala ke spánku, dostala od ní velmi dlouho instruktáž o tom, že ji má vzbudit ihned, jak Peter překročí práh jejich domu.

„Taky jsi mi chyběla, Mo," přivítal se s ní a škádlivě ji pocuchal vlásky, tak jak to všichni vždycky dělali jemu. Netřeba zmiňovat, že někteří to dělají stále. Občas i Pepper, když už si myslí, že během jejich filmových večerů spí.

„Musíme toho tolik udělat! Viděl jsi kolik napadlo sněhu? Víš, co to znamená? Budeme stavět sněhuláka! A musíme ozdobit stromeček. Taky jsem poprosila maminku, aby nám nechala nějaké neozdobené perníčky, abychom je mohli ozdobit spolu, jen ty a já. A taky bychom měli jít na sáňky. A rozhodně se musíme podívat na Ledové království," vychrlila na něj jedním dechem a Peter se nad tím musel zasmát.

„Už chápu, co tím myslíte," zasmál se směrem k Pepper. Odjakživa jej všichni dospělí napomínali, ať trochu zpomalí a mezi jednotlivými slovy se nadechne. Nemohl si ale pomoc, aby mu to u Morgan nepřišlo rozkošné. Navíc byl rád, že je šťastná. Bál se, aby nebyla příliš smutná, přece jen to byli první Vánoce bez Tonyho.

„Tak to bychom měli začít, abychom to všechno stihli, že?" řekl, jako by to byla jejich tajná mise.

„Nikam, dokud nesníš ten sendvič. A pro tebe mám taky připomenout svačinu," přikázala Pepper, než stihli vůbec vstát na odchod. Bylo jí jasné, že jakmile se pustí do plnění Morganina seznamu, nebudou jí věnovat žádnou pozornost.

Byla nesmírně vděčná, že tu Peter byl a uchovával úsměv na tváři její malé dcerky. Později za to bude muset May poděkovat, neb měla takové tušení, že to celé byl její plán a ne jen dobrosrdečnost, aby kolegové mohli strávit Vánoce s rodinou. Chtěla to samé i pro ni a Morgan. Teď už to Pepper věděla.

12 vánočních dnůKde žijí příběhy. Začni objevovat