4.okénko

484 23 11
                                    

✨ Natasha Romanovova a Alexi Shostakov ✨

Ten rok byla v Moskvě ještě větší zima, než jakýkoli jiný rok před tím, ale oni dva byli dost velcí blázni na to, aby uspořádali obřad venku. Natalia měla přenádherné šaty, které během obřadu vidět příliš nebyly vzhledem k tomu, že na sobě musela mít dlouhý a extrémně huňatý kabát, aby nezmrzla. Jediné, co hosté mohli vidět pořádně, byly její krásné vlasy rudé barvy, které měla navlněné a volně pohozené vzadu. Ještě ten den ráno měla představení, takže to všechno bylo příliš narychlo, ale to jí nevadilo. Rozhodli se, že Vánoce oslaví jako manželé a udělali všechno proto, aby se jim to splnilo. Nebylo to příliš těžké, ona byla slavná baletka a Alexi testovací pilot. Mohli mít téměř všechno, díky kontaktům, které jim jejich práce nabízela.

Táži se Vás, Natalio Alianovno Romanovavá, zda si berete zde přítomného Alexiho Shostakova za svého právoplatného muže?" zeptal se kněz malinko suše, což jí nevadilo. Koneckonců tohle bylo Rusko, většina lidí zde neměla emoce.

Da," odpověděla a neubránila se širokému úsměvu.

Táži se Vás, Alexi Shostakove, zda si berete zde přítomnou Natalii Alianovnu Romanovovou za svou právoplatnou ženu?"

Da," zazněla kladná odpověď i od zrzavého muže, který se usmíval úplně stejně jako jeho nastávající. 

Tímto vás prohlašuji za muže a ženu, můžete políbit nevě-" To už ani nemusel říkat, neboť Alexi se na svou novomanželku doslova vrhl. A ti, kteří tomu byli svědky, nebyli ani překvapeni, neb dobře věděli, jak moc jsou do sebe zamilovaní.

Vzpomínka na loňské Vánoce byla Natashina oblíbená, protože to byl ten nejšťastnější den v jejím životě. Často na tento den vzpomínala s úsměvem na tváři. Tedy, aspoň do momentu, než jí před měsícem oznámili, že její milovaný Alexi zemřel. Rudovláska si nikdy nepředstavovala, že by letošní svátky mohly být tolik odlišné od těch minulý. Měl to být jejich šťastný den. První výročí svatby. Místo toho seděla v ošklivé místnosti na ústředí KGB a poslouchala neznámé chlápky, kteří od teď zjevně byli její nadřízení. Skončit s baletem nakonec nebylo tak těžké, jak si myslela. Všechno to bylo mnohem snaží, když to dělala pro Alexiho. V tomhle případě i přidání se ke KGB. Bylo to pro něj. Pro uctění jeho památky.

„Od teď budete operovat pod krycím jménem Black Widow, rozumíte?" oznámil jí vysoký blonďatý muž. 

„Jak výstižné," odfrkla si a vysloužila si za to několik přísných pohledů.

„Tak rozumíte?"

„Da."

„Vaším prvním úkolem bude zlikvidovat Antona Vanka. Ruského vědce, který se právě nachází na americké půdě. Utekl od nás a brzy zjistí, že to se nedělá, nemám pravdu?"

„Da," odpověděla znovu prostě a v hlavě už si představovala, co všechno by mu mohla udělat, aby dostatečně trpěl za vlastizradu. 

Veselé Vánoce, Alexi, pomyslela si, když opouštěla místnost.

•••
Na mém profilu je nová vánoční jednodílovka s Lokim, kdo by měl zájem 💚.

12 vánočních dnůKde žijí příběhy. Začni objevovat