✨ Michelle + Morgan ✨
„Petey!" zvolala radostně Morgan ihned, jakmile Peter překročil práh jejich domu. O pár vteřin déle už jej objímala kolem krku.
„Chyběla jsi mi, Morgs," zamumlal jí Peter s úsměvem do vlasů.
„Přivedl jsi Mimi?" zeptala se nedočkavě, když ho přestala objímat.
Peter už se nadechal k odpovědi, ale někdo za jeho zády ho předběhl. „Proč se nepodíváš a nezjistíš to?"
„Mimi!" vyjekla Morgan a odběhla od Petera. Ten se nad ním musel zasmát.
„Bývaly doby, kdy jsem byl její oblíbenec já," postěžoval si Tonymu, který už také stál v chodbě, aby se mohl s mladou dvojicí přivítat. Všichni ostatní členové jejich velké rodiny dorazí až zítra, ale on trval na tom, aby jeho pseudosyn a jeho přítelkyně dorazili již dnes.
„Zvykej si, před tebou jsem byl její oblíbený já a přede mnou to byla Pep. Teď je to Michelle, ale neboj, ani ta se na svém postu oblíbence příliš dlouho neohřeje," ušklíbl se Tony, než si i on přitáhl Petera do objetí.
„Chceš slyšet tajemství, Momo?" otázala se tajemně Michelle, když se Stark a Stark Junior, jak svého přítele ráda nazývala, zabrali do konverzace o nějakém projektu.
Hnědovlasá dívenka horlivě přikývla. „Ano, prosím!"
„Hm, Santa u mě byl letos dřív a něco ti tam nechal," zašeptala a podala jí pečlivě zabalený dárek, který vytáhla ze své cestovní tašky. Pamatovala, když tu byla poprvé. Zabralo to hodně přemlouvání z Peterovi strany, aby o tom vůbec začala přemýšlet, ale nakonec souhlasila, hlavně z důvodu, aby už o tom přestal mluvit. Byla příjemně překvapená, že to celé vůbec nebylo trapné, spíše naopak. Zapadnout mezi Peterovu nalezenou rodinu plnou superhrdinů bylo až překvapivě přirozené. A velmi si oblíbila Morgan, díky které začala přehodnocovat svůj postoj k dětem. Díky ní si dokázala představit, že by jednou mohla být matkou. Jenže na tyto myšlenky bylo příliš brzy, přece jen jí bylo teprve sedmnáct.
„Ale Mimi, já přece vím, že Santa neexistuje," prohlásila svým důležitým hlasem, který od ní zněl spíše vtipně než důležitě. To jí ale samozřejmě nikdo neřekl.
MJ se zprvu zatvářila šokovaně, ale poté se musela zasmát. „Někdy jsi vážně příliš chytrá pro své vlastní dobro," povzdechla si nevěřícně a strčila jí dárek do ruky. „Ale rozbalíš to až na Štědrý den, ano?"
Morgan po jejích slovech ohrnula spodní ret a věnovala jí štěněčí pohled, který se naučila od Petera. A proto proti němu byla starší dívka imunní. „Tak proč bys mi to dávala už teď?" postěžovala si Morgan, která nebyla příliš spokojená tím, že bude muset čekat další dva dny.
„Abych vyzkoušela tvou trpělivost a sebekontrolu," ušklíbla se. „Věřím, že pro nás máš připravený program, který tvé čekání zkrátí. Peter už se velmi těší na speciální čajový dýchánek. Donutíme ho si navléct elfí kostým, co ty na to?"
„Možná bychom měli navléknout do elfího kostýmu i tatínka," zašeptala nevinně.
„No, Momo, myslím, že učeň předčil mistra," řekla hrdě, než se spolu rozešly hledat elfí kostýmy, které byly někde schované od minulých Vánoc.
ČTEŠ
12 vánočních dnů
FanfictionNa Vánoce budu doma, můžete se mnou počítat. Zařiďte, ať padá sníh, rozvěšte jmelí a dejte dárky ke stromku. ••• Poloviční adventní kalendář 2020 s Marvel tématikou.