"Eksperyment społeczny 'Ślub Od Pierwszego Wejrzenia' ma na celu wybranie pięćdziesięciu osób - ochotników - w różnym wieku, o różnym wykształceniu, statusie społecznym oraz pochodzeniu. Utworzonych zostanie dwadzieścia pięć par - zarówno hetero jak i homoseksualnych. Osoby zostaną dobrane w pary przez ekspertów - przede wszystkim psychologów oraz seksuologów. Eksperyment będzie trwać rok - dokładnie trzysta sześćdziesiąt pięć dni. W tym czasie uczestnicy zobowiązani są nagrywać swoje wypowiedzi na temat swoich odczuć co do partnera bądź partnerki i ogólnej sytuacji.
Wynagrodzenie za udział w eksperymencie zostanie wypłacone po zakończeniu. Przerwanie doświadczenia nie wpływa na wysokość kwoty - nie mniej jednak nie zalecane jest zgłaszanie się do doświadczenia jedynie ze względu na pieniądze. Tezą, którą ma potwierdzić lub zaprzeczyć eksperyment, jest istnienie miłości, która zostanie naukowo stworzona - poprzez świadome i dokładne dobranie partnerów do siebie.
Jeżeli chcesz przysłużyć się nauce - odwiedź nas w naszym miejscu pracy. Downtown Flager Street, Miami. Do zobaczenia!"
**********
- Imię i nazwisko?
- Karla Camila Cabello Estrabao.
- Lauren Michelle Jauregui Morgado.
- Wiek?
- Dwadzieścia pięć lat.
- Dwadzieścia osiem lat.
- Pochodzenie?
- Kuba.
- Moi rodzice są z Kuby, ale urodziłam się w Ameryce.
- Zawód?
- Mechanik.
- Prawnik.
- Orientacja seksualna?
- Biseksualna.
- Homoseksualna.
- Preferencje wobec partnera bądź partnerki? Wygląd, charakter, etc.
- Ciemne włosy, najlepiej czarne i jasne oczy. Nie musi dobrze zarabiać, ważne, żeby dobrze mnie traktował. Dobry w łóżku.
- Chciałabym kobietę podobną do mnie - z Kubańskimi korzeniami. Dobrze, gdyby mówiła po hiszpańsku; moja babcia nie zna angielskiego, a jest dla mnie bardzo ważną osobą i chcę, żeby dobrze się dogadywały. Brązowe oczy i włosy.
- Jak Pani opisałaby siebie, swój charakter?
- Jestem raczej spokojna, lubię książki i naturę. Samochody to moja pasja.
- Jestem stanowcza i twardo stąpam po ziemi. Lubię sztukę, ale nie mam zbytnio na nią czasu.
- Dlaczego chce Pani wziąć udział w eksperymencie?
- Z ciekawości.
- Ciekawość.
**********
- Witam Państwa na drugim etapie eksperymentu. Zostaliście Państwo wybrani spośród tysięcy zgłaszających się osób. Uważamy, że to właśnie wy najlepiej zaprezentujecie się w naszym doświadczeniu. Teraz będziemy zapraszać Państwa do pokoi, w których porozmawiacie z psychologami oraz seksuologami. Rozmowa będzie krótka, ale ważna. Dzięki niej będziemy mogli dobrze dobrać Was w pary. Po tych rozmowach przez tydzień czasu nasi eksperci będą debatować i dobierać pary. Następnie na kolejnym etapie czeka Was ślub. Powodzenia!
- Proszę się ponownie przedstawić.
- Karla Camila Cabello Estrabao.
- Lauren Michelle Jauregui Morgado.
CZYTASZ
One shots [ZAKOŃCZONE]
FanfictionOne shoty z różnymi parringami, głównie: Jerrie i Camren, ale będą pojawiać się inne. Sceny 18+, wulgaryzmy, przemoc.