Louis çantayı bagaja atmış Harry'i ön koltuğa yönlendirmişti. 3 dakikadır arabaya sessizlik hakimdi. Louis'nin direksiyonda tuttuğu ritim dışında sessizlik hakimdi.
Arabanın sessizliği genç adamın canını çok sıkmıştı. Louis normalde asla konuşmadan duramazdı ama yanındaki çocuk sessizlik yemini etmiş gibi sadece dışarıyı seyrediyordu. Louis artık dayanamadı.
"Ben de çalıştım annenin davasında."
Çocuk yavaşça başını Louis'nin tarafına doğru çevirdi.
"Görmedim etrafta hiç seni."
"Ben yatılı okuldaydım. Annemin gömüldüğü haberi gelince apar topar atıldım okuldan."
"Neden annenle beraber değildin?"
Louis kısa bir bakış attığında çocuğun yutkunduğunu gördü.
"O adam birden çıkıp öldürmedi annemi. Önceden de bıçakladı, dövdü."
Louis hayretle dinliyordu. Harry histerik kısa bir kahkaha attı.
"Sonunda öldürdü işte. Zarar görmeyeyim diye annem nesi varsa hepsiyle beni yatılı okula yolladı. O para da zaten birkaç aylığına orada kalmama yetiyordu."
"Ben çok üzgünüm Harry. Ah annen zav-"
"Tamam sus artık."
Louis bu ani çıkışı kesinlikle beklemiyordu. İstemeden çocuğun üstüne çok gitmiş olabileceğini düşündü.
"Özür dilerim."
Yol boyunca da bir daha konuşmadı.
Eve geldiklerinde Louis'in içini yine heyecan kaplamıştı. Danielle'in onları nasıl karşılayacağını çok merak ediyordu. Bagaja gidip Harry'nin çantasını aldı.
"Gel bakalım Harry. Yeni evin! Hoş geldin."
Louis her ne kadar heyecanlıysa Harry'de bir o kadar keyifsizdi.
"Merkeze baya uzakmış burası."
Eve doğru yürürlerken Harry'nin ev hakkındaki ilk düşüncesinin bu olması Louis'i bozmuştu. 'Vay ne büyük ev!' ya da 'Ne güzel yeşilliklerin içinde' diyebilirdi mesela.
"İyi ki arabam var o zaman." dedi Louis zile basarken.
Evin içinde önce ayak sesleri geldi ardından Danielle'in 'geliyorum' diye bağırması işitildi. Kapı hızla açılıp Danielle kendini gösterdiğinde Louis kocaman gülümsedi. Harry ise keyifsizce kadını süzdü. Ona evlerini açan bu iki insana böyle davranmaması gerektiğini bilmesine rağmen kendisine engel olamıyordu.
"Merhaba şeyy" kadın kocasına sorar gözlerle baktı.
"Harold!"
Harry Louis'e bakıp gözlerini devirdi.
"Harry. Merhaba"
"İçeri gelin."
Kadının içeri buyur etmesiyle erkekler sırayla adımladı.
Danielle mutfağa güzel bir sofra kurmuştu. Louis hızlıca rahat kıyafetlerini giyip mutfağa indi. Harry ve Louis sofrada oturmuş Danielle'in gelmesini bekliyorlardı. Louis tabii ki de o sırada susmuyor Harry'nin odası hakkında düşüncelerini anlatıyordu.
"Biz de 3 haftadır falan bu evdeyiz aslında biz bile tam taşınamadık maalesef diğer oda da boş kaldı. Ben yatak alana kadar koltukta idare edebilirsin değil mi? Yarın, olmadı en geç iki güne alırım zaten. Ah Danielle sonunda! O kadar açım ki."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FOSTER FAMILY
RomanceHarry 16 yaşında. Babası, annesini öldürdüğü için hapiste. Kimsesiz Louis 25 yaşında Oregon eyaletine bağlı Ashland'de bir şerif. Karısı Danielle'le beraber Harry'nin koruyucu ailesi oluyorlar. **** Niall kahkaha atarak işaret parmağını arkadaşının...