V

331 23 37
                                    

"Hadi Louis anlatsana! Erkek arkadaşımdı dedin."

Louis sosislisinden bir ısırık daha alırken başını salladı. Harry de kendi sosisini minik minik bölerek Larry'e yediriyordu.

"Liseden"

"Adı ne?"

Louis Harry'e bakmamaya devam ediyordu.

"Hardin" (After izlemişimdirrr)

Kedi Harry'nin kucağından atladığında çocuk kendisini Louis'e daha da yaklaştırdı.

"Ee? Ne kadar sürdü nasıl oldu neden ayrıldınız anlatır mısın hadi"

Louis kendisine heyecanla bakan çocuğa bakışlarını çıkardı. Hardin'le olanları hatırlamak pek istemiyordu. İçini sıkıntı basmıştı. Ama çocuğun heyecanlı halini bozmak da istememişti.

"İlk senemdi. O benden büyüktü ama sınıfta kaldığı için birinci sınıfı tekrarlıyordu."

Harry devam etmesi için başını salladı.

"Sürekli benimle uğraşıyordu. Zorbalık gibi değil. Tam tersi kışkırtıcı şeyler yapıyordu."

Louis kısaca Harry'i süzdüğünde çocuğun utançtan yanakları kızardı. 'Aynen Harry aynı senin yaptığını yapıyordu.'

"Aslında önceden hiç böyle bir şey yaşamamıştım. Yani ilkokul aşkım falan olmamıştı. Beğendiğim birileri de. Ama o çok hoşuma gitmişti. Çok yakışıklıydı. Eğlenceliydi. Beni etkilemesine izin verdim."

Harry pür dikkat Louis'i dinliyordu.

"Tabii içim hiç rahat değildi. Yanlıştı. Küçük bir kasabadayız ve iki erkeğin birbirlerine böyle yakınlaşması...ikimizin de ailesi ortalığı yakıp yıkardı. Yine de hissettiklerim çok güzel duygulardı. Akışına bıraktım. Peşinden gittim."

Louis parmağıyla oynamaya başladı.

"Aramızdaki şeyler ciddiye binmeye başladı. Birbirimize olan temaslarımız arttı ve sonunda şey oldu. "

Louis bakışlarını Harry'e kaldırdı. Çocuk kaşlarını çatmıştı.

"Ne oldu?"

"Şey yaptık biz..."

"Yattınız."

Louis Harry'i onayladığında çocuğun gözleri kocaman açıldı. Kimin aktif olduğunu çok sormak istese de merakını bastırdı. Ayrıca şuan Louis'i dinlemeliydi. Yaramaz sahneleri gözünde sonra canlandırırdı.

"Ondan sonra benim Hardin'e olan duygularım daha da yoğunlaştı. Beni ele geçirmiş gibiydiler. Onun adıyla, ses tonuyla, gözleriyle her şeyiyle işte yatıp kalkıyordum. Sürekli onu düşünüyordum."

"Neden ayrıldınız peki?"

Louis sinirle çenesini sıktı. Demek hikaye çok kötü bir sonla bitmişti.

"Bir gün evlerimize bir posta geldi. Onun evine geleni Hardin açmış ama benimkini babam açtı."

Harry gelen şeyi tahmin edebiliyordu.

"Kıyamet koptu. Babam hayatında tek o zaman bana tokat attı."

Harry üzgünce bakarken Louis omzunu silkti.

"Devamı yarım yamalak. Okula bir ay kadar falan göndermediler. Hardin'i hiç görmedim. Evden çıktığımda kendimi daha iyi hissediyordum. Doğru olana geri dönmüştüm. Hardin'e karşı ne sevgim kalmıştı ne de başka bir şey. Okula döndüğümde yoktu zaten. Gitmiş. İlk senem bitmeden Danielle ile sevgili olduk. Devamı bildiğin gibi  aile arasında nişanlandık evlendik falan. "

FOSTER FAMILYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin