VII

297 21 20
                                    

Louis koridorun sonundaki kapıyı hızla açtı.

"Kalk Harry! Bugün artık seni okula kaydediyoruz."

Çocuğun sinirle homurdasını duymadan odadan çıktı.

Yaşadıkları gecenin üzerinden 1 hafta geçmişti. İlk 4 gün ev diken üzerindeydi. Harry sabaha keyifle uyanmışken Louis tam tersi çok hırçınlaşmıştı. Bir kere bile çocuğun yüzüne bakmamış, aynı odada bulunmamalarına özenle dikkat etmişti. Danielle eve gelince işler daha kötü bir hal almıştı. Louis birden evden içeri yeni giren kadına arkadaşta kalmak nereden çıktı diye bağırmaya başlamıştı. Karı koca büyük bir kavga ederken Harry yatağında kediyle oynuyordu. Çocuğu odasından dışarı çıkartan kapının sertçe kapatılması olmuştu. Kavganın yaşandığı alana gittiğinde Danielle şokla kapıya bakıyordu. Kadın herhalde kocasını ilk kez böyle sinirli görmüştü. Harry'i fark edince bakışlarını ona çevirdi.

"Dün ne oldu Harry?"

Kadının şüpheci bakışları Harry'nin gözünden kaçmamıştı. Sonuçta Danielle Louis'nin erkekleri de beğendiğini biliyordu hatta Harry'e göre bunu baltalamaya çalışan da Danielle'di. Elbette şüphelenmesi çok doğaldı. Harry adını acilen temize çıkarması gerektiğini düşündü.

"Şu market işinin sorumlusu eski bir tanıdığıymış ona morali bozuk sanırım."

Louis kesin beni mahvedecek diye düşündü Harry ama Danielle'in ondan şüphe etmesi daha kötü olurdu.

Harry'nin dediğinden sonra kadının yüzü birden buz kesmişti.

"Tanıdık? Sana kim olduğunu söyledi mi?"

Harry omuz silkti. İçinden deli gibi kahkaha atarken rol yapmak harbiden çok zordu.

"Söyledi de...Harris mi dedii Harley miydi yoksa?"

"Hardin"

"Ahh evet ya o o doğru. İşte neyse. Delirmiş gibi davranıyor resmen değil mi ama?"

Kadın bakışlarını tekrar kapıya çevirdi. Harry'e cevap vermeden koşarak evden çıkıp gitti. Kadının resmen eve girmesiyle çıkması bir olmuştu. Harry tekrardan ortaya bir başka bomba bıraktığını bilerek geri odasına girdi.

Akşama doğru eve ilk gelen Danielle olmuştu. Harry o sırada odasında müzik dinliyordu. Danielle'in geldiğinden haberi olmadı. Kadın da direkt odasına gitmişti zaten. Hemen şerif departmanına gidip Louis'e, neden Hardin'den bahsetmediğinin hesabını sormuştu. Louis hala sabahki sinirini üstünden atamadığı için karısına çok sert çıkışmıştı.

Önce Dan'in önünde tartışmak istemediği için karısını bahçeye çıkardı.

"Danielle git."

Kadın şaşkınca kocasına baktı. Artık yavaş yavaş o da sinirlenmeye başlıyordu.

"Louis Hardin'den neden bahsetmedin?"

"Seni ilgilendirmez"

"Louis?!"

Louis sinirle dişlerini sıktı.

"Bana hesap sormaya kalkma! Git"

Karısına bakmadan tekrar departmana girdi. Danielle de eve gitmeyip tekrar merkeze indi.

Danielle geri eve girdikten bir süre sonra Harry'e Louis'den mesaja geldi.

Danielle evde mi?

Harry mesajı çabucak okuyup mesajı evet diye cevapladı.

O zaman departmana geliyorsun

FOSTER FAMILYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin