Harry sofrada kendisi için hazırlanan yere otururken kısıkça günaydın diye mırıldandı. Odasından çıkmadığı günleri arkasında bırakalı iki hafta oluyordu. Louis ile konuşmalarından sonra tam düzelmiş sayılmasalar da artık birbirlerinden kaçmayı bırakmışlardı.
"İlk dönemin bitmesine az kaldı dimi Harry?"
Harry ekmeğinden ısırırken 'hmm'layarak Danielle'i cevapladı. Louis başını tabağından kaldırmadan gözleriyle ikiliyi takip ediyordu.
"Bildiğin üzere senden sanki gerçek ebeveynlerinmişiz gibi sorumluyuz-"
Danielle cümlesini bitirmeden önce Harry'nin kaşlarını çatarak bakışlarını yüzüne kaldırmasını izledi.
"Ve uhm Louis uzun zamandır izinlerini kullanmıyordu ama bu sene kullanmak istiyoruz ve Dan de çok anlayışlı bir patron yani bize sorun çıkarmadı."
Harry kadın bir türlü sadede gelemediği için sıkkınca nefesini verdi.
"Biz de New York gezimizi senin dönem tatiline denk getirmeye karar verdik. Yani tabii yazın da gidebilirdik ama yazın buralar baya güzel olur ve başka tatil yerlerini tercih ederiz belki. Hem sen bir kere New York'a gittiğini söylemiştin belki bizi biraz gezdirirsin ha. Ne düşünüyorsun?"
Louis'nin böyle bir şeyden haberi olmadığı için çocuğa şaşkınlıkla bakarken Harry gülümsemeye çalıştı.
"Evet...evet. Gittim tabii ama çok az kaldım yani pek hatırlayamıyorum."
Danielle'in heyecanı solarken Louis de Harry'nin New York'a hiç gitmediğinden emin olmuştu.
"Tatil fikri çok güzelmiş gerçekten. Üçümüz gidip otelde falan mı kalacağız? Üç kişilik aile odası da ayarladınız mı? Siz iki kişilik yatakta yatarken ben de yanınızdaki tek kişilikte falan mı yatacağım? Louis, acaba uyumadan önce bana masal okur musun? "
Louis Harry'nin iğneleyici sesine sinirlenip mavi gözlerini alayla kendisine bakan çocuğa dikti.
"Dalga geçiyor gibisin."
"Oh, olur mu hiç! Çakma Anneciğim ve çakma babacığımla dönem tatili yapacağım için çok heyecanlıyım!"
Ortamdaki gerginlik elle tutulur hale geldiğinde Danielle sandalyesine yaslanıp sessizce kahvaltı tabağını izlemeye başladı.
"İstemiyorsan gelmek zorunda değilsin Harry."
"Vay canına. Ne istediğime önem vermeye başlamışsın."
Louis yerinden fırlayıp karısının da meraklı bakışlarını üstüne topladı. Çocuk daha da ileriye gitmeden mutfaktan çıkmalıydı.
"Bir hafta evde tek başına kalabilirsin. Bizimle gelmeni istemiyorum."
Mutfaktan çıkmadan önce son kurduğu cümle bu olmuştu.
***
"Ondan nefret ediyorum. Nefret ediyorum. Nefret ediyorum. Nefret ediyorum!"Niall yemekhanedeki diğer çocuklarla beraber Harry'nin çöp kutusunu tekmelemesini izliyordu.
"Harry lütfen tepsini dök de gidelim. Herkes buraya bakıyor."
Harry tepsiyi sinirle çöp kutusuna fırlatıp yemekhaneden çıktı.
"Kafasını ezip her yerini tekmelemek istiyorum."
"Bir hafta bizde kalabilirsin Harry. Greg'in yatağında yatabilirsin. Greg de koltukta uyur."
Harry nefesini verip sakinleşmeye çalışırken arkadaşına baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FOSTER FAMILY
RomanceHarry 16 yaşında. Babası, annesini öldürdüğü için hapiste. Kimsesiz Louis 25 yaşında Oregon eyaletine bağlı Ashland'de bir şerif. Karısı Danielle'le beraber Harry'nin koruyucu ailesi oluyorlar. **** Niall kahkaha atarak işaret parmağını arkadaşının...