Obudziłem się wcześnie rano i od razu pobiegłem do łazienki. Czułem się okropnie. Zastanawiam się co mi sie stało. Nie jadłem nic niezdrowego.
-Wszystko w porządku?-zapytał mnie mój chłopak ,który musiał usłyszeć jak wbiegłem do łazienki.
-Ta... to pewnie kac
-Może pójde po Recovery girl?
-Nie naprawdę wszystko w po...-nie dokończyłem i żygnąłem do kibla
-Przyniose Ci jakieś ubrania i sam się ubiorę i pójdę po Aizawe.Nie potrafiłem odpowiedzieć . Czułem jakbym zaraz wszystkie wnętrzności wypluć
Shinso przeprowadził pielęgniarke i Aizawe so mnie. Aizawa rozmawiał z Shinso, w pokoju a ja z pielęgniarką w łazience.
-Ja chyba wiem co mu jest- nagle wszedł do łazienki Aizawa.- Pan Kaminari jest w ciąży.
-Co? Przecierz to niemożliwe.-odpowiedziałem poczym zwróciłem się w stronę klozetu i żygnałem.
-Jest to możliwe.-powiedziała Recovery-od kiedy pojawiły się quirki ,u niektórych meższczyzn zauważono ,że mogą zachodzić w ciąże. Ale takie ciąże bez powikłań to 1/3 się udała.
-Dlatego trzeba się zabezpieczać-dopowiedział nauczyciel korcąc wzrokiem mnie ,a najbardziej Shinso na co ten odwrócił wzrok .
-Ale skąd ja mogłem wiedzieć ,że zajde w ciąże!?
-Emm...Denki ,bo ja wiedziałem, ale myślałem że się to nie stanie, przepraszam...szukałem informacji na ten temat... jeszcze raz przepraszam...
-Spokojnie dzieci,to nie jest jeszcze pewne. A teraz ja z Panem Aizawa pojdziemy i wrócimy za kilkanascie minut. Gdy wyszli Shinso podszedł do mnie i przutulił nic nie mówił. Byliśmy w tej pozycji do czasu gdy nie musiałem rzygać.
W końcu przyszla pielęgniarka z testem ciążowym.
Wynik był pozytywny.
To jest przedostatni rozdział tej książki ;c
Mam nadzieje ,że się podobało.Przy okazji mam w pv jeszcze jedno shinkami i bardzo mi zależy ,abyście napisali w komentarzach czy chcielibyście. Naprawde mi na tym zależy abyście pokazywali że jesteście.
Wpadnicie też do mojej 2 książki
Dziękuję i dowiedzenia/dobranoc
💜💛
CZYTASZ
Czy czujesz to co ja?-Shinkami [zakończone]
FanfictionPewnego dnia Kaminari wpada na pewnego chłopaka-Shinso Hitoshi ,w którym się zaurocza. Jak się okazuje Shinso jest nowym uczniem w jego klasie. Fioletowo włosy postanawia przestalkować blondyna i...... ⚠️18+⚠️