Wszyscy zamieszkali w akademiku. Było spokojnie. Nawet bakugou był spokojny ostatnio.
Uwaga rozdział zawiera także kiribakuDenki
Siedziałem razem z Shinso w moim pokoju przytuleni do siebie i się ucząc. Znaczy próbując. Ciężko było mi się skupić przez Hitoshiego...
Nagle usłyszeliśmy pukanie do drzwi.
-Proszę!-Hej mam pytanie..-weszła Mina-oj przepraszam nie chciałam wam przeszkadzać
-Nie nie przeszkadzasz. O co chciałaś zapytać?
-Gramy w prawdę czy wyzwanie. Chcecie dołączyć?Spojrzałem na chłopaka ,a on kiwnął głową, więc zeszliśmy do pokoju wspólnego. Tam już czekała większość klasy.
-Dobra ja zaczynam!-powiedziała Mina i zakręciła butelką.
1,5godziny póżniej narrator
-Mina prawda czy wyzwanie-zapytał Sero
-Prawda!
-Hmm.. Jest ktoś w tym pokoju w kim się zakochałaś?
-Tak -odpowiedziała ,ale zauważyła że Momo chce cos powiedzieć dopowiedziała- żadnych pytań!- Ashido wzięła butelke i zakręciła wypadła na Bakugou ,który tylko raz był wybrany.
-To jak bakugou prawda czy wyzwanie?
-Wyzwanie
-okej... pocałuj najładniejszą osobę w tym pomieszczeniu !
-Nie zrobię tego!
-Bo co ? Jesteś tchórzem?
-NiE JESTEM TCHÓRZEM JAK DEKU
-TO POCAŁUJ
-NIE
-Czyli jesteś tchórzem!
-SZMATO NIE JESTEM PIERDOLONYM TCHÓRZEM
-TO ZROB TOWtedy Bakugou rozejrzał się po pokoju i jego wzrok stanął na Kirishimie.przybliżył się do niego i pocałował. Wszyscy patrzyli na nich osłupiali. Nikt się nie spodziewał ,że Bakugou to zrobi a tym bardziej z Eijro.
-Dobra przyznać się kto jest jeszcze homo?-zapytała Mina
-NIE JESTEM GEJEM-wydarł się na nią katsuki-SPIERDALAM Z TĄD IDE SPAĆPo wyjściu Katsukiego pobiegł za nim Eijro.
Tego wieczoru nikt ich już nie widział.Około 23godz. Wszyscy poszli spać.
Denki
Nie mogłem zasnąć. Słyszałem dźwieki czyjegoś ruchania? No inaczej tego nie dało się określić . W końcu nie wytrzymałem i wyszłem po cichu zobaczyć co się dzieje.
Kilka drzwi dalej zobaczyłem jak Mina stała pod drzwiami bakugou i się cieszyła. Chciałem zapytać co robi a ona przyłożyła mi palec do ust.
Po jakiś 20min nastała cisza.
Poczułem, że powinienen się zwjać i wróciłem do pokoju. Ledwo co zamknąłem drzwi usłyszałem jak Bakugou drze się na Mine, a Kirishima się drze ,raz na Bakugou by zostawił Mine a raz na Mine ktora urządziła sobie porno
Mam pytanko pisać po stronie narratora czy bohaterów?
CZYTASZ
Czy czujesz to co ja?-Shinkami [zakończone]
FanficPewnego dnia Kaminari wpada na pewnego chłopaka-Shinso Hitoshi ,w którym się zaurocza. Jak się okazuje Shinso jest nowym uczniem w jego klasie. Fioletowo włosy postanawia przestalkować blondyna i...... ⚠️18+⚠️