.

729 46 29
                                    

Jedna osoba z komentarzy przypomniała mi, o wątku z pamiętnikiem, o którym zapomniałam i przepraszam za to.

50 lat później

Denki Shinso i Hitoshi Shinso siedzieli przed swoim domem, na drewnianej ławeczce o zachodzie słońca. Obydwoje mieli paski siwych włosów i parę zmarszczek, ale i tak wyglądali młodo jak na swój wiek. Obydwóm udało się zostać bohaterami, było ciężko w między czasie wychowywać dziecko, ale jakoś im się udało. Ich syn został wspaniałym bohaterem jak i jego rodzice.

Byli bohaterowie przeszli na emeryturę i teraz korzystają z ostatnich lat życia i wspominania starych czasów, gdy byli młodzi.

-A pamiętasz jak pierwszy raz się spotkaliśmy u mnie w domu się pouczyć?- wspominał Denki

-Taak pamiętam...-odpowiedział Hitoshi, który sobie przypomniał o czymś- Zaraz wracam.

Fioletowooki udał się do domu na strych. Denki zastanawiał się po co jego mąż poszedł.

Po ponad 20 minutach wrócił mężczyzna z zeszytem. Złotooki odrazu rozpoznał swój stary pamiętnik. 

-Skąd ty go wziąłeś? Ja go zgubiłem, gdy miałem 16 lat!

-Nie zgubiłeś, tylko ja Ci tak jakby zabrałem?

-Po co?

-Nie pamiętam, ale proszę juz Ci go oddaję.

Przeglądali razem pamiętnik z czasów nastoletnich Denkiego...


The end








Czy czujesz to co ja?-Shinkami [zakończone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz