Mad

224 14 17
                                    

Nayeon'u takip etmeye kalkmışlardı tabii ki. Ancak, Nayeon o karı fark edip gelmelerine izin vermemişti ve şu an üçüde evin önünde öylece oturuyordu.

Çok geçmeden, Junmyeon gelmişti ve üçünü kapıda görünce şaşırmıştı doğal olarak.

"Üçünüz niye buradasınız ve Nayeon nerede?"

"Engel olmaya çalıştık bizi takmadan "Chanyeol'a gidiyorum." diye bağırarak gitti."

Junmyeon sinirle ayaklarını yere vurup içine kızmaya başlamıştı.

"YA SİZ NASIL İZİN VERİRSİNİZ GİTMESİNE? BİLMİYOR MUSUNUZ NAYEON'U? NE HALT YİYECEKSİNİZ YİNE BİR ŞEY GELİRSE BAŞINA? CHANYEOL KIZMAYACAK MI SİZE? SİZE TEK BİR ŞEY DAHA EMANET EDERSEM VAR YA UMARIM BENİM BAŞIMA BİR ŞEY GELİR!"

Junmyeon'un haklı olduğunu biliyorlardı. Bu yüzden hiçbiri sesini çıkartmadı. Junmyeon, kapıyı açmak için çıkarttığı anahtarı geri çantasına atıp çıktığı merdivenleri geri indi.

"Sadece bir saatiniz var. Bir saatte Nayeon'u bulacaksınız. Her gün aynı şeyi en az iki kez yaşamaktan sıkıldım. Hayır, madem hakim olamıyorsunuz biz yapmayalım diyin bizde rahatlayalım. Cidden beni delirtiyorsunuz."

"Ben gel-dim..."

Chaeyoung çok mutlu bir şekilde gelmişti. Ama Junmyeon dışında herkesin koşarak gitmesiyle bir haltlar olduğunu anlamıştı.

"Ne oldu be?"

"NAYEON KAYIP!"

Chaeyoung ,Junmyeon'un fazla sinirini anlayıp hiç bulaşmadan çantasını bırakmış ve diğerlerinin peşinden o da gitmişti aramaya. Harika bir giriş.

...

"YAVAŞ KÜFÜR ET SARIŞIN BOMBA!"

Kyungsoo saçı o hale geldiğinden beir sürekli küfrediyordu pek bıktığı da söylenemezdi. Dahyun'un bu dediği zaten daha çok delirmesine neden olmuştu.

"LAN SİZİN SAÇLARINIZ BOYAMAKTAN YANDI DİYE BENİM SAÇLARIM DA MI YANMAK ZORUNDA? BEYİN KITLARI UMARIM BİR GÜN TÜM SAÇLARINIZ DÖKÜLÜR!"

Omzuna yediği yumrukla susmak zorunda kaldı Kyungsoo. Yumruk tabii ki Baekhyun'dandı.

"Ben galiba yürek yedim arkadaşlar diğer tarafta görüşürüz. Umarım görüşürüz. Görüşemezsek ben cennetteyimdir siz cehennemliksiniz ya."

Baekhyun böyle bağırıp evden çıkmıştı. Tabii bu Kyungsoo'yu yıldırmamıştı.

Aynı hızla peşinden çıkacaktı ama saçları buna engel oldu ve somurtsrak oturdu. O sessiz ortam kızların çığlıklarla gülmeleri sonucunda bozulmuştu.

"Ne gülüyorsunuz? Sana kanka özellikle sana çok kızgınım kanka dedik sen geldin..."

"Kyungsoo ama yakıştı ki. Benim saçlarım da sarı bak tam kanka olduk."

Kyungsoo sadece gözlerini devirdi. Minseeok'un oturduğu koltuğun arkasında bir şey fark etmişti. Telefonu çalıyordu.

Hemen telefonu aldı. Gördüğü şey ise şok olmasına neden olmuştu.

Nayeon'du.

Numarasını almadığı için Instagram'dan arıyordu. Kyungsoo bir anda bağırdı.

"O DA BANA AŞIK."

Jongdae hemen Kyungsoo'nun üstüne atlayıp telefona bakmıştı. Gördüğü şeyle de kızları çağırmış ve hepsi beraber değişik sesler çıkartmaya başlamışlardı.

 եɾմsե ʍҽ ❆ 𝙺𝚢𝚞𝚗𝚐𝚢𝚎𝚘𝚗Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin