coffee

244 17 9
                                    

"ŞOKU GETİRİN. 350 YÜKLE. 1... 2... 3... ŞUT!"

Öğle arasına kadar Kyungsoo, Nayeon'un ona dediği şeye sırıtmıştı. Şimdi de Baekhyun ve Jongdae'nin aşırı dalgasına maruz kalmıştı.

"Kanka korkmaya başladım ben. Bana bak. Tamam sonra evlendireceğim sizi. Ama ne olur kendine gel şimdi. MOMO KANKAN KIZIYOR KENDİNE GEL. Oha durun Heechul geliyor."

Momo Kyungsoo'ya azar atarken bir anda durmuştu. Çünkü daha iki güln önce fark ettiği ve delilercesine aşık olduğu Heechul'u görmüştü.

"Momo insan gibi davran. Momo gebertirim seni."

Jongdae'nin anılmasına rağmen Momo tam anlamıyla çarpılmıştı. Biraz Jeongyeon ve Minseok yüzünden olmuştu. İçmek için tartıştıkları kahve Momo'nun üstüne dökülmüştü ve istemsizce Momo çok saçma bir hale gelmişti.

"ÖLDÜK. Jeongyeon kaçalım."

Minseok'un sırıtarak dediği şeyden sonra ikisi pek de komik olmayan bir şekilde oradan kaçmıştı. Geriye kalanlar ise Momo'ya yardım edemeyecek derecede çok gülüyorlardı.

"Kanka kahve çikolatalı değildi umarım lekesi falan çıkmaz sonra."

Sana, bir yandan Momo'nun mahvolmuş olan sarı tişörtünü incelerken diğer yandan kahkaha atıyordu. Ve sonra çok klasik bir sahne gerçekleşti.

Momo'nun beyaz atlı prensi ona doğru yaklaştı.

Ve klasiklik bozuldu.

Yardım etmedi.

"Çok komik görünüyorsun ama tatlısın da."

Diyip gitti Momo'nun sevdiceği. Bu sefer Kyungsoo dışında herkes Momo'ya daha çok gülmeye başlamıştı. Çünkü o zaman Momo sinirlenip Nayeon ve onu evlendirmezdi. Gerçi, Nayeon ne alakası şimdi onu bile bilmiyordu.

"MİNSEOK VE JEONGYEON DENİLEN İNSAN BENZERİ YARATIKLAR. JOKBAL YEDİRE YEDİRE MİDENİZİ PATLATIP ÖLDÜRECEĞİM SİZİ. ECELİNİZ GELİYOR!" (haklı reiz -yazar)

...

Nayeon yemekhaneyi inleten bağırışı duyduğu an tüm gün yanından ayrılmadığı Jihyo'nun iyince yanına yaklaşmıştı. Bu durum sadece Jihyo'yu mutlu ediyordu. Çünkü Nayeon en yakın arkadaşıyken bir anda böyle olmuştu.

İlkokuldan beri arkadaşlardı. Ortaokulda da sürekli görüşmüşlerdi. Hatta Nayeon sürekli sesiyle dalga geçerdi. Ama bir gün görüşmeyi bırakmıştı. Jihyo ise ne olduğunu Mina'dan öğrenip Nayeon'un peşinden gitmitşi tabii ki sürekli. Altı yıl sonundaysa istediğini Junmyeon sayesinde almıştı.

"O neydi lan? Ben bile korktum."

"Sen her şeyden korkuyorsun Jongin."

"Mal. Malsın Sehun. Çok ciddi gerizekalısın."

"Boş boş konuşma."

"Aaaa yemekhanenin geleneksel kahve savaşları mı var? Keşke ilk başta bu okulu yazsaymışım."

Chaeyoung'un dediğiyle hepsi bir anda arkalarında dönmüştü. Kahve savaşı dediği şey, Momo'nun üstüne dökülen kahve bardağıyle Jeongyeon ve Minseok'u öldürme çabasıydı. Nayeon daha fazla bakmak istemediği için önüne dönmüştü ama diğer herkes gülerek onları izliyordu.

@imnayeonnie
"Ne oluyor orada?"
"Arkadaşlarından korkuyorum."

@doookyungsoo_
"Yani benden korkmuyor musun?"
"Neyse."
"Heechul'u tanıyor musun?"

 եɾմsե ʍҽ ❆ 𝙺𝚢𝚞𝚗𝚐𝚢𝚎𝚘𝚗Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin