4 (M)

1.2K 68 71
                                    

Vote vermeseniz bile olur yorumlarınıza ihtiyacım var 🐥

Jongin arabasındaki navigasyonu takip ederek Minseok'un bulduğu adrese ulaşmıştı. Sehun'un evi burası olmalıydı eğer kimliğinin deşifre olduğunu fark edip acil bir şekilde başka bir eve yerleşmediyse. Yaklaşık on beş dakika önce Baekhyun için büyük bir efor sarf etmiş olan Jongin şimdi vücudundaki adrenalinin düşmesiyle bastıran uykuyla arabanın içinde duruyordu. Sehun'un evinin önüne ne diye gelmişti ki? İçeri girip ne yapacaktı ya da ne söyleyecekti? Bir bardak sıcak çay içmek için buraya gelmemişti aynı zamanda bir bardak şarap içmek için de burada değildi.

Sehun'un yatağının rahat olup olmadığını bizzat test etmek için burada değildi. Eğer bir şekilde çıplak kalsa iç çamaşırına bulaşmış olan meninin nedenini açıklayamazdı belki. Ona iyi duygular beslemeye başlamışken yaptığı şeyi açıklayamazdı. Seni kıskandım ve bu yüzden Baekhyun'u becerdim diyemezdi. Belki kızgınken söyleyebilirdi ama şimdi asla söyleyemezdi.

Zaten kızgınken yaptığı hataların listesini çıkarsa Baekhyun en altlarda yer alırdı. Daha kötülerini de yapmıştı hem de pişmanlık duymadan ayrıca geriye döndüğünde bir özür bile dilememişti. Hiç olmamış gibi davranmış, bahsi açıldığında tek bir kelime bile etmemişti.

Kendi düşüncelerine dalmıştı yine elleri direksiyonu sıkıca tutuyordu gitmek ister gibi ama çoktan arabanın motorunu durdurmuştu kalmak ister gibi. Gözleri evi inceliyordu sanki oralarda bir yerde Sehun'u görebilirmiş gibi. Kendi eviyle karşılaştırmazdı bile bu ev. Kendisi lüks bir dairede yaşıyordu, o evde dokunmatik olan tek şey vibratörü değildi yani. Ama Sehun'un evi dışarıdan bile çok sıcak ve iyi hissettiriyordu. Tek katlı ve fazla odası yok gibi duruyordu. Bahçe kapısından eve doğru uzanan yolda büyük boy saksılar vardı. Evin giriş kapısının yanında da birkaç tane küçük saksı vardı. Jongin onun çiçeklere özel bir ilgilisi olduğunu anladı o an ya da merak içindeydi Sehun.

Bir siyah kedi aralıklı giriş kapısını ince gövdesiyle geçerek bahçeye girdiğinde Jongin bunu kendisi için bir işaret olarak anladı. O kediyi kendisi olarak düşündü belki içeri girmeli ve Sehun'u görmeliydi. Onunla çay içmesine ya da saatlerce yatağının yumuşak olup olmadığını test etmesine gerek yoktu. Bu sabah onu odasından kovmuş sayılırdı sadece bunun adına küçük bir özür dilemek için bile onu görmeye gidebilirdi. Kedi hızlıca evin kapısına yöneldi ve miyavlamaya başladı. Jongin arabanın içinden onun tatlı bir sesle miyavlamasını duyuyordu. O an kendisini o siyah kediyle daha çok bağdaştırdı. Birazdan Sehun'un kapısına gidecekti ve belki Sehun kızgın olduğu için ona kapıyı açmayacaktı.

Sorun değildi.

Jongin kedileri severdi, Sehun kapıyı açana dek o kediyle vakit geçirebilirdi.

Hızlıca arabadan indiğinde ılık bir rüzgar Baekhyun'un dağıttı saçlarını şöyle bir okşamıştı. Kendisine çeki düzen vermeye çalışırken o kadar dalgındı ki evin kapısını açıp onu izleyen bir çift gözün farkında bile değildi. Sehun kediyi kucağına alırken onu görmeyi beklemediğini fark etti, sonuçta onu kovan Jongin'di ve buraya gelmiş olması saçmaydı.

Onunla alay edildiğini düşündü o an çünkü onun gibi birisi Sehun'u bulmuştu. Nerede yaşadığını biliyordu, küçük evini görmüştü ve her ne yaparsa yapsın Jongin'in içeri gireceğini de biliyordu onu dışarıda tutacak bir bahanesi yoktu. Cinsel çekim hissettiği anlarda aurası çok güçlüyken genelde sakin ve sessizdi. Şimdi istese bile onu engelleyemedi, ona karşı koyamazdı.

Jongin arabanın camından saçını düzeltmeyi bırakıp geriye döndüğünde tüm bedeni titredi. Sehun'u evin dışında sıradan kıyafetlerle görmek onu hem mutlu etmiş hem de garip duygulara sürüklemişti. Kendi üzerinde olan gömleği kırışmış takımı göz ucuyla süzerken onunla olan göz kontağını devam ettirme kararı alıp başını kaldırdı.

Touche de Dieu / SekaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin