Natsuko przeglądała oferty pracy na laptopie. Głównie to były prace sprzątaczki... ale na co mogła liczyć przy jej zerowym wykształceniu? (Na pracę w maku, ale nie było żadnego ogłoszenia)
Zdecydowała się wybrać ofertę liceum U.A., gdyż tam płacili najwięcej.
- Dzień dobry z tej strony Natsuko Midoriya, ja w sprawie ogłoszenia o pracę. Czy jest ta oferta aktualna? - przedstawiła się.
- Tak. -odpowiedział sekretarka.
- To kiedy można przyjść na rozmowę kwalifikacyjną?- spytała się bohaterka.
- Dziś po południu jak pani może.
- Oczywiście, że mogę. Która dokładnie godzina?
- Piętnasta.
- Dobrze, na pewno się zjawię, do widzenia.
- Do widzenia.- pożegnała się sekretarka liceum U.A..
- Obiad!- krzyknęła Diane, której była kolej na robienie obiadu. Natsuko zjadła go i poszła przygotować się do rozmowy o pracę. Wyszła z hotelu i ruszyła w stronę liceum U.A.. Szkoła, o której zawsze marzyła... szła tam sprzątać.
Doszła wreszcie na miejsce i weszła do środka.
Nie mogła znaleźć sekretariatu, więc zaczepiła jakiegoś ucznia z biało-czerwonymi włosami i poparzoną skórą w okół oka. Wskazał jej drogę. Zapukała do drzwi i weszła do środka. Sekretarka wypytała ją o jej quirk i o to, czy gdzieś wcześniej pracowała.
Rozmowa zakończyła się tym, że od jutra zaczyna prace.
Poszła do sklepu bo obiecała, że zrobi zakupy. Po zakończonych zakupach wróciła do hotelu.
Weszła do pokoju, ściągnęła buty i weszła do kuchni.
- I jak ci poszło?- spytali wszyscy jednocześnie.
- Dostałam pracę, a ty Diane ?- powiedziała Natsuko.
- Dostałam pracę w sklepie.- odpowiedziała Diane.
- A szukaliście jakieś szkoły dla nich?- spytała się dziewczyna.
- No szukaliśmy w w szkołach w pobliżu, ale w żadnej nie ma miejsca. Jutro będziemy szukać dalej.- odpowiedział Arthur.
- Późno jest, więc może zacznijmy robić kolację?- zaproponowała Mitsaki.
- Ok.-zgodziła się z nią Diane.
Zaczęli robić kolację, a gdy już ją skończyli i zjedli i poszli spać.
CZYTASZ
Zaginiona moc | BNHA
FanfictionNatsuko Midoriya została porzucana przez rodziców ale nigdy nie przestała się zastanawiać kim oni są i dlaczego tak jest. Kiedy wraz z przyjaciółmi zostaje zaproszona do liceum U.A w którym poznaje chłopaka o tym samym nazwisku. Jakie fakty wyjdą na...