21

384 52 1
                                    

Dotarli na miejsce kawałek przed magazynem byli bohaterowi planowali jak się tam dostać.
Tymczasem oni mieli już gotowy plan weszli do środka przez okno, zakładników pilnować jakąś dziewczyna, miała blond włos wspietę w dwa koki, jej strój był dziwny, była uzbrojona w dwa noże.
Natsuko skopiowała moc, Diane Mitsaki próbowała uśpić dziewczynę ale coś blokowało moc, postanowili zaatakować dziewczynę z ukrycia, Natsuko zamieniła się w małe zwierzę, by dostać się do dziewczyn nie zauważona, Natsuko zamieniła się w goryla i powaliła dziewczynę, Mitsaki mogła zablokować ruch dziewczyn, dziewczyna leżała na ziemi bez ruch, z bliska poznali kim jest dziewczyna Himiko Toga ona należała do ligi złoczyńców, czyli gdzieś muszą być reszta złoczyńców, nie widzieli nikogo, zaczęli uwalniać, zakładników kiedy uwolnili zakładników ruszyli w stronę wyjścia kiedy byli przy wyjściu do pomieszczenia weszli reszta złoczyńców, wyprowadzili szybko zakładników i kazali im uciekać, akurat teraz superbohaterowie chcieli wyruszyć na ratunek zakładników.
Zobaczyli ich a za nimi złoczyńców którzy wybiegli z budynku.
Złoczyńcy zaatakowali, bohaterzy dołączyli się.
- Dzieciaki uciekajcie!- krzyknął Endavor
- Chcemy pomóc.- powiedziała Natsuko
- Chodzi.- powiedziała Diane
Cała czwórka dołączyła do zakładników.
Natsuko podeszła do swojej mamy.
- Przepraszam.- powiedziała Natsuko przytuliła się do niej i zaczęła płakać
- Nic nie zrobiłaś by mnie przepraszać, to ja powinnam cię przeprosić za co to kiedyś zrobiłam.-powiedziała mama Natsuko
- Nie powinna tak reagować.- powiedziała Natsuko
- Rozumiem że tak zaeregowałaś przeze mnie całe dzieciństwo spędziłaś w domu dziecka, wybaczysz mi to ?.- spytała mama Natsuko.
- Już wybaczyłam.-powiedziała Natsuko podbiegł do nich Deku.
- Wszytko dobrze mamo?- spytał się chłopak
- Tak dzięki twojej siostrze.-powiedziała Inko
- Dziękuję Natsuko.- powiedział Izuku
- Za co? Uratowałam tylko swoją mamę, zrobiłam coś co musiałem.- powiedziała Natsuko
- Nie musiałaś tego robić zniszczyłam ci życie.- powiedziała ich mama
- Gdyby nie to nie poznałabym moich przyjaciół i nigdy nie byłabym tym samym człowiek co dziś i ci już dawno wybaczyłam to co zrobiłaś.- powiedziała Natsuko.
- Odprowadzę cię do domu, a później wrócę do szkoły.- powiedziała Natsuko
- Pójdę z wami.- powiedział Deku
- My wrócimy już do internatu.- powiedziała Diane
Kiedy szli w stronę domu Inko widzieli jak Złoczyńcy są umieszczani w samochodzie specjalnym dla przewozów złoczyńców.
Deku i Natsuko odprowadzili mamę do domu, pożegnali się z nią i wrócili do internatu.

Koniec

Tak jak obiecałem pojawi się druga część.

         

Zaginiona moc | BNHAOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz