13

462 69 1
                                    

Weszli do czegoś na kształt wielkie szklanej półkuli, w środku był to las gdzie Natsuko mogła się spokojnie ukrywać żeby skopiować moc Shoto ale z używaniem jego moc będzie gorzej.
Natsuko weszła na drzewo gdzie była mniej widoczna, skakała z drzewa na drzewo szukając  Todorokiego.
Zauwazłała go teraz się tylk do niego zakraść i go dotknąć by skopiować moc. Zeskoczyła z drzewa w prosty na niego , powali Todorokiego i skopiowała jego moc, odskoczyła od niego , Todoroki się podniósł i aktywował moce , Natsuko zrobiła to samo jej strój był na szczęście ognioodporny.
Natsuko stworzyła kole lodu którą rzuciła w Todorokiego, Shoto rozmroził to , Natsuko wykorzystała moment by zamrozić mu lewą ręką która została przymrożona do drzewa co rozproszyło chłopaka ale rozwali lód, ale Natsuko zaatakowała go od tyłu i przymroziła go do ziemi.
- Podajesz się ? - spytała Natsuko
- Ja ? Nigdy - odpowiedział Shoto rozmroził lud i zaatakował ją
Zacząłem się prawdziła walka wszędzie tylko ogień i lód las stanął w płomieniach Nat i Todoroki dalej walczyli do momentu kiedy las zaczął się tak palić że musieli uciekać z pomieszczenia .
Dostali ochrzan od nauczycieli jednak trochę przesadzili.
- Czyli ja wygrałam ? - zaśmiała się Natsuko 
- Uznajmy to za remis - odpowiedział Shoto
- Ale to ty pierwszy zaczęłaś uciekać.
- Ale ty wyszłaś pierwsza więc remis
- Dobra , mogę tak uznać ale zabierasz mnie na lody.
- Spoko - odpowiedział Shoto i teraz czekali do końca ćwiczeń

Dobra dziękuję za wszystkie wyświetlenia i proszę wszytkich moich czytelników a głównie tych co lubią star wars wbijcie do Man_pls_chill ziomek pomógł mi gdzie zaczynałem teraz chodzi gorzej pisze to mam więcej wyświetleń więc ogólnie to wbijajcie dobijmy mu chociaż sto wyświetleń

Zaginiona moc | BNHAOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz