💜 part 1 💜

3.8K 290 132
                                    

Unicode

ခွပ်

"မင်းက ငါတို့လူကို....''

ခွပ်

"ငါတို့က အဖွဲ့လိုက်မှ မိုက်ရဲတာ မဟုတ်ဘူး....''

ခွပ်

"တယောက်ချင်းလဲ ဖိုက်ရဲတယ်ကွ....''

"တော်တော့ namjoon....ဒီလောက်ဆို အဲ့ကောင် မှတ်လောက်ပါပြီ...''

"မမှတ်သေးလဲ နောက်တခါ လာရန်စလိုက်ဦး....ထပ်ထိုးပေးမယ်...ကြားတယ်နော်...''

ပြောပြီး ဆွဲကိုင်ထားသော အကျၤီစကို Namjoon ခပ်ကြမ်းကြမ်း စောင့်ချပစ်လိုက်သည်...

ထို့နောက် ကျေနပ်သွားဟန် ရှိသော ကောင်လေးခြောက်ယောက်က တယောက်ပခုံး တယောက်ဖက်ကာ ထိုနေရာမှ ထွက်ခွာခဲ့တော့လေသည်....

***********************************

Company တခု၏ meetingခန်း၌ ခေါင်းချင်းဆိုင်နေရသော သူဌေးသုံးဦးရှိ၏...

ထိုသူတို့မှာတော့ Mr. Park,Mr. Kim နှင့် Mr. Jungတို့ပင်....

"ငါကတော့ အဲ့ကောင်တွေကို ဘယ်လိုမှမနိုင်ဘူး....''

စိတ်ညစ်ဟန်ဖြင့် ပြောလာသော Mr. Kimစကားအား ကျန်နှစ်ယောက်လဲ ခေါင်းငြိမ့်ထောက်ခံလိုက်သည်....

"မင်းက သားသုံးယောက်ဆိုတော့ ပိုဆိုးမှာပေါ့...ငါတောင် အဲ့တကောင်ထဲကို ထိန်းမရဘူး.....''

"ဟင်း....ငါနည်းလမ်းရှာပါဦးမယ်...ကဲ...ပြန်တော့မယ်...အဲ့ဒီကိစ္စလာဆွေးနွေးတာ...ခုဆို ကျောင်းမှာ သူတို့က လူမိုက်လုံးလုံးဖြစ်နေကြပြီတဲ့လေ....''

"Aကွာ...သားမွေးထားပြီး အားကိုးရတာမရှိဘူး....နေရာတကာ သူတို့ပဲ လိုက်ထိန်းနေရတယ်....''

"ဟားဟား....မွေးထားပြီးမှတော့လည်း ခံရတော့မှာပေါ့ကွာ....''

ရယ်မောရင်း ပြောလာတဲ့ Mr.jungကြောင့် ကျန်တဲ့သူနှစ်ယောက်လဲ...ဘာမှဆက်မပြောပဲ ဒီတိုင်းသာ ငြိမ်နေလိုက်တော့သည်...

***********************************

Seoulမြို့၏ လူချမ်းသာတို့သာ နေသောရပ်ကွက်ရှိ ကားလမ်းမပေါ်၌ Mr. Jungစီးလာသည့် ကားလေးဟာ တရွေ့ရွေ့နှင်လျက်.....

Our Bad Baby(Season-1 Completed)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora