💜 part 14 💜

2.1K 223 33
                                    

Unicode

"Yahh....jungkook....ငါ့buffတွေကုန်ပြီ.... မင်းက ဟိုကောင်တွေ သွားသတ်....အားတိုင်း buffပဲ စားမနေနဲ့....''

"ဟာ...buffစားမှ ကျွန်တော့်အကောင်က မာမှာပေါ့....''

"Yarrrမင်းဟာက tankလေ....ခွေးကောင် အပေါ်လမ်းသွားလို့....''

"Tankမဟုတ်ဘူး...Chou...Shitt.....သေသွားပြီ...''

"Jungkook....အသုံးမကျတဲ့ ငနဲကောင်....''

"Hyungနော်....လွန်မလာနဲ့ဗျ....ခေါင်းကပတ်တီးကို အားနာနေလို့....ဟွန်း....''

"စကားလာမရှည်နဲ့....မင်းအသုံးမကျရင်တော့ ပြောရမှာပဲ....''

ငြင်းခုန်ပြသနာ တက်နေကြသော လူသားနှစ်ယောက်ကြောင့် yoongi စိတ်လေစွာ ခေါင်းခါမိပြန်သည်...

"လုပ်ပြန်ပြီ...ဒီgameနဲ့ပဲ ခနခနသတ်နေကြတာ....အပေးအယူမျှအောင် ဆော့မှပေါ့....''

"Yoonieရာ...အဲ့ကောင်လုပ်လို့ ငါတို့ခနခန Defeat ဖြစ်နေတာ....''

"ဟာ....hyung!...."

"တော်ပြီတော်ပြီ.....ပေး....hyungရဲ့ဖုန်း....''

လက်ထဲကဖုန်းကို ဆက်ခနဲ ဆွဲလုခံလိုက်ရတာကြောင့် jungkookမှာ အလန့်တကြား ပြန်ဆွဲယူမိသည်...သို့သော်လဲ မရ....

"ကြည့်ထားလိုက်....Min yoongiဆော့ပြမယ်....''

"ဟမ်!!!"

Yoongiဆော့မည်ဆိုသောကြောင့် ထိုင်နေတဲ့ ကျန်သုံးယောက်ပါ သူတို့နား ကပ်လာလေသည်....

"ဟားဟား....hyungကလဲ hyungပဲ....Chouယူပြီး ခနခနသေနေတာ....ကြည့်ဦး အကောင်သတ်ထားတာ oတဲ့....''

"Yoon....yoonieကလဲ....hyungက Alucardနဲ့ပဲ ဆော့နေကြ....ခုမှ Chouစဆော့တာ....''

"ဟုတ်ပါပြီ.....''

ဤသို့ဖြင့် yoongiလက်ထဲ ဖုန်းရောက်ပြီး သကာလမှာတော့.....

"HAS SLAIN"

"DOUBLE KILL"

"TRIPLE KILL"

"UNSTOPPABLE"

"GODLIKE"

"WIPED OUT"

"Oh god!....yoonie....မင်းအကုန်သတ်ပစ်တာလား...''

"ဒါပေါ့.... hyungnimကဘာယူထားတာလဲ....''

"ငါက Yi San-shin....''

Our Bad Baby(Season-1 Completed)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora