💜 part 6 💜

2.2K 247 26
                                    

Unicode

"Ah!!''

"ဟင်...hyungnim!!ရရဲ့လား....''

မုန်လာဥပေါ်သို့ ဓားမရောက်ခင်ပင် သူ့လက်က သွေးစွန်းရလေသည်....

"ပေးပေး...လက်...''

ဒီလောက်ဒဏ်ရာလေးအား သူမမှုပေမဲ့ ပျာယာခတ်နေသော ကောင်ငယ်လေးကိုကြည့်ရင်း ရင်ထဲမှာ နွေးခနဲတော့ ဖြစ်သွားရသည်....

သူ့ဘဝက လက်ညိုးထက်မှာ စီးကျနေသော သွေးစီးကြောင်းကိုပင် ကျေးဇူးတင်ရမလိုဖြစ်နေသည်....

"မလုပ်တတ်သေးတာကို ပွင့်ပွင့်လင်းလင်း မပြောဘူး....ကြည့်ဦး...သွေးတွေထွက်သွားပြီ....''

နှုတ်ခမ်းလေးတချွန်ချွန်နဲ့ ပြောနေသော အကောင်ပေါက်က ဘာကြောင့်သိပ်ချစ်ဖို့ကောင်းနေရတာပါလိမ့်....

"တော်ပြီ...တော်ပြီ...ဧည့်ခန်းထဲမှာပဲသွားထိုင်နေတော့....''

"စိတ်ပူလို့လား....''

ရုတ်တရက်မေးချလိုက်သော ကိုယ့်ကိုယ်ကိုပင် အံ့သြသွားတာတော့အမှန်....

အိမ်မှာဆို အမေ့ကိုတောင် အဲ့လိုမေးဖူးတာမဟုတ်....

"ဟုတ်တယ်...စိတ်ပူလို့....ရပြီမလား...သွားတော့...''

မျက်မှောင်လေးကျုံ့ပြီး နှုတ်ခမ်းဆူကာ မျက်စောင်းထိုးသွားသော အကောင်ငယ်ဟာ သူ့ကိုအသည်းယားအောင် သိပ်လုပ်ပါရဲ့....

မဖြစ်...မဖြစ်....ဒီနားမှာကြာကြာနေရင် သူအကောင်ငယ်ကို တခုခုဆွဲလုပ်မိတော့မည် ဖြစ်တာကြောင့် ခုန်နေတဲ့ရင်အစုံကို လက်ဖြင့်ဖိ၍သာ ဧည့်ခန်းဘက် ထွက်လိုက်တော့သည်....

***********************************

"ကျောင်းကိုတန်းတန်းမတ်မတ်သွား...ညနေလာကြိုရင်လဲ နောက်မကျစေနဲ့....စာကိုဂရုစိုက်သင်....ရန်လဲမဖြစ်ကြနဲ့နော်....ဒီညနေ ခင်ဗျားတို့မျက်နာမှာ ဒဏ်ရာဒဏ်ချက်တွေ့ရင် ညစာအငတ်ထားမှာ...ချက်မကျွေးဘူး...ဟွန်း....''

ပြောချင်တာတွေပြောပြီး ကျောင်းထဲဝင်သွားသော အကောင်ပေါက်ကြောင့် သူတို့နှာခေါင်းရှုံ့လိုက်ကြသည်...

မသိလျှင် သူတို့က ထိုအကောင်ပေါက် မွေးထားတဲ့သားတွေအတိုင်း....

Our Bad Baby(Season-1 Completed)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin